• Ik heb deze week mondiale week, een week die helemaal in het teken staat van Zuid-Amerika, gisteren had ik een workshop waar we met henna op onze armen en handen gingen schilderen. Het is heel mooi geworden, maar ik vroeg me af hoelang zoiets op je hand blijft staan. Weten jullie dat ?


    Just a simple "I love you" (:

    Ligt eraan. Ik ken mensen bij wie het 3 weken bleef zitten, en mensen waarbij het er na 3 dagen alweer af was.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 21:26 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hangt van de Henna af. ik heb het een keer gehad, toen bleef het er een paar weken op staan, een andere keer maar een 10-tal dagen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Bij mij op school kon je dat ook een keertje op je hand laten zetten. Toen bleef het maximaal een week zitten.


    Proud.

    Ik denk maximaal een maand ofzo? Geen ervaring mee, actually.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha, had ik ook een keer. Die dag daarna werd ik wakker en dacht "Fuck, hoe krijg ik dit eraf" heel goed schrobben en het gaat eraf. Bij mij dan.
    'xx


    Beautiful people, are people who smile.

    Bij een vriendin van mij zat het er 2 weken op. Maar het werd heel lelijk later. Dus het gaat er gewoon stukje bij stukje af. ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    2 weken max. (hangt er vanaf hoe 'goed' je henna is) ooooh ik wil ook henna ;o


    And all the girls in the front row scream your name.

    Als ik henna op mijn handen knoei met het verven van mijn haar dan blijft het er ongeveer een week op zitten. Dus ik zou zeggen tussen de een en drie weken? Geen idee hoe dik ze het erop hebben gedaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Henna is echt mooi,, ik heb het ook gehad, was zo'n week blijven zitten. Na 5 dagen probeerde ik het er heel goed af te wassen dus xD


    The Truth is always merciless

    MrsHangover schreef:
    Als ik henna op mijn handen knoei met het verven van mijn haar dan blijft het er ongeveer een week op zitten. Dus ik zou zeggen tussen de een en drie weken? Geen idee hoe dik ze het erop hebben gedaan.

    Verf jij je eigen haar? (krul)
    OT: Ik heb nog nooit henna op gehad, dus ik zou het niet weten ;x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Allison schreef:
    (...)
    Verf jij je eigen haar? (krul)
    OT: Ik heb nog nooit henna op gehad, dus ik zou het niet weten ;x
    Ja ik kloot altijd samen aan met mijn zus :'DD. -we verven allebei ons haar met henna- Ben er zeker een half uur tot drie kwartier mee bezig, maar dat vind ik niet erg. Want het is ontzettend goed voor mij haar en ik vind de kleur heel natuurlijk en aards, echt heel erg mooi dus.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 15:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    hangt ervanaf nrmle henna is een weekje of 3 maar als het is met naverzorging kan hetveel langer blyven...:P

    Cassidy schreef:
    Ligt eraan. Ik ken mensen bij wie het 3 weken bleef zitten, en mensen waarbij het er na 3 dagen alweer af was.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.