• Iemand die Clannad kijkt of kent 8D?
    Super mooie anime, zeker een aanrader <3!


    heuj

    Bo-n-jour xD

    Ik ken het en heb afgekeken xD


    Friendship is like glass, once it's broken, it's hard to repair.

    Ik niet, waar/welke zender kun je dat kijken dan? xD


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    Ik niet, waar/welke zender kun je dat kijken dan? xD


    Je kunt naar www.zomganime.com gaan, daar kun je de serie kijken :)


    heuj

    Hiikari schreef:
    Bo-n-jour xD

    Ik ken het en heb afgekeken xD



    Jaaa 8D, GOEDZO >D!
    Kotomi is zooo schattig <3!
    En Fuuko is win x3


    heuj

    -zingt-
    dango dango dango dango, dango daikazoku

    [ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 13:00 ]


    I made a deal with god ):

    Clannad rules! Maar is soms zo zielig T.T

    Jaaa :D
    Ik ging naar Tsunacon en toen was ik verkleed als Nagisa ^^. Zij is mijn favoriet :D
    En After Story is ook super, Ushio is zoooooo lief :D


    Hungry for anime desu~

    Jaaa I(H)Clannad
    Het is zeker mijn favoriete anime:D


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Mijn favo anime.
    Ik ben nu bezig met de After Story, ben bij aflevering 22. Mijn mouwen zijn doorweekt en er liggen 2 zakdoeken naast me. Wat heb ik toch gehuild. (;
    - Enne, nu ben ik nog steeds aan het huilen eigenlijk, want alles behalve van Fuko was allemaal vandaag :"D

    Mijn fav is Nagisa, ik heb haar nagetekend. <3
    Klik!

    Ik heb de spoilers verwijderd.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:08 ]

    Het is zo'n mooie anime!!!! Clannad after story ook!
    En voor als je hem nog niet gezien hebt, Kanon (2006) is ook echt een aanrader. Hij is zooooooooooooooo zielig, maar zo mooi!!!!!!!!! Kijk hem, kijk hem, kijk hem!!!!

    Randomness schreef:
    Mijn favo anime.
    Ik ben nu bezig met de After Story, ben bij aflevering 22. Mijn mouwen zijn doorweekt en er liggen 2 zakdoeken naast me. Wat heb ik toch gehuild. (;
    Toen Fuko vergeten werd en Tomoya tegen haar zus praatte heb ik gehuild,
    toen Nagisa doodging, toen Tomoya het weer goed had gemaakt met Ushio, toen Tomoya ging van "If Nagisa was alive.." huilde ik ook. Enne, nu ben ik nog steeds aan het huilen eigenlijk, want alles behalve van Fuko was allemaal vandaag :"D

    Mijn fav is Nagisa, ik heb haar nagetekend. <3
    Klik!


    nu haat ik je... SPOILERS!!!!

    OT; ik ken het, ik vond het zooo mooi! Ik moet alleen de afterstory nog kijken maar heb nooit zin :'D

    Edit; -Ziet nu pas dat het een oud topic is-

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:54 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    RainbowRoad schreef:
    (...)

    nu haat ik je... SPOILERS!!!!

    OT; ik ken het, ik vond het zooo mooi! Ik moet alleen de afterstory nog kijken maar heb nooit zin :'D

    Edit; -Ziet nu pas dat het een oud topic is-

    Sorry. Ik haat spoilers ook, die hebben het ook voor mij verpest maar ik vind dit nou zo'n topic waar je post als je het gezien hebt.. Ik bewerk het wel even voor de andere mensen.

    OT:
    Ik ben eraan gewend "gehaat" te worden, niet alleen op internet -__-"

    Randomness schreef:
    (...)
    Sorry. Ik haat spoilers ook, die hebben het ook voor mij verpest maar ik vind dit nou zo'n topic waar je post als je het gezien hebt.. Ik bewerk het wel even voor de andere mensen.

    OT:
    Ik ben eraan gewend "gehaat" te worden, niet alleen op internet -__-"


    Hoezo ben je het gewend om gehaat te worden??
    Ik haat je niet echt hoowr :'P
    Hahah maar je hebt wel gelijk xd


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb de twee seizoenen een paar weken geleden afgezien. In het begin ergerde ik me dood aan die meisjes. Ze waren zo idioot en dom en overdreven. Ik had alleen een beetje sympathie voor Nagisa-chan. Maar tijdens Clannad: After Story veranderde dat beeld. Ik kwam erachter dat de serie lang niet zo goed zou zijn als al die personages er niet in waren geweest. En Ushio-chan is echt superschattig, ik smolt echt elke keer als ik haar in beeld zag. Ik vond Air (dezelfde maker) vreselijk, maar Clannad was toch wel mooi. Ik denk dat Ushio-chan en het gedrag van Tomoya-kun tegenover haar een hoop goedmaakte. :'D


    wth.