• We mochten vandaag de les wiskunde niet in omdat we maandag de les zijn uitgelopen omdat we die leraar spuugzat waren. Ze zijn nu nog steeds een straf aan het bedenken en maandag komt de coördiantor bij ons in de les om te 'praten' en nog meer shit. Nou eerlijk gezegd, heb ik liever nablijven dan wiskunde. Ik snap het meeste toch wel en anders heb ik mijn slimme broer nog die dit allemaal al heeft gehad. Ben wel benieuwd wat onze straf ik haha ;x
    hebben jullie ooit een les niet in gemogen ofzo? en waarom?


    when words fail, music speaks.

    Ik ben als is gwn een les ni binnen gemogen :X
    Omda ik ni kon stoppe me lache -_-" dom :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ben er een keer uitgegooid omdat ik 'emo' zei op het verkeerde moment.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij zijn best een brave klas, dus dat soort dingen gebeurt bij ons nooit echt. We zijn wel een keer weggelopen bij Engels omdat die leraar te laat was en we geen zin hadden om te wachten tot hij kwam, en toen kwam hij kwaad de aula in om ons te halen. :')


    sic itur ad astra

    Nee, maar een vriendin wel. [vandaag, en gister]
    Dan moest ze bij de Afdelingsleider, tijdens die les voor zijn lokaal zitten.
    En ik word altijd voor de stomste dingen eruit gestuurd, en de afdelingsleider kiest altijd mijn kant.
    Ik ben fan van die gast, want hij is cool. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Haha, ik nog nooit. In onze klas zeggen leraren wel vaak ik stuur je eruit enzo... maar meestal doen ze dat toch niet. XD


    Even a white rose has a black shadow.

    vorig jaar werd ik er bijna elke les uit gestuurd. omdat ik het niet snapte
    haha
    ik steek me vinger op en hij roept; ik heb geen tijd voor die onzin ga maar op de gang spelletjes spelen
    uh.. wtf?


    AAP

    Ik ben er een keer bij wiskunde uitgestuurd omdat ik mijn schrift niet bij me had en scheikunde ff snel doorkeek ¬¬. En toen ik naar de afdelingsleider moest vroeg hij gewoon hoe het met me ging en op het einde zei hij gewoon 'Ga maar hier voor zitten.' meer niet (cat).
    En ik ben er eigenlijk ook al twee keer bij natuurkunde uitgestuurd maar ik bleef gewoon lekker op mijn plek zitten :9~

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 19:16 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Onze klas heeft nu strikte voorschriften omdat er elke dag wel een leerkracht naar onze klastitularis gaat om over ons te klagen, maar ach..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik? Nog nooooit. (A)


    History is not hatred.

    Ja. Vorig jaar bij aardrijskunde mocht ik er nooit meer in. Ik was te vervelend, samen met een vriendin. Dus moesten we maar op de gang werken -ofterwijl; naar de aula gaan-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leraren mogen mij altidj om de een of andere reden dus nee=3


    We can only learn to love by loving.

    drieastrid schreef:
    vorig jaar werd ik er bijna elke les uit gestuurd. omdat ik het niet snapte
    haha
    ik steek me vinger op en hij roept; ik heb geen tijd voor die onzin ga maar op de gang spelletjes spelen
    uh.. wtf?

    Wat voor een leerkracht is dat?!o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mocht woensdag gisteren eigelijk de hele dag er niet meer in bij hem, en hadden 5 u lang les van hem. samen met 5 andere waren we er uitgestuurt omdat we iets zeiden wat hem niet aan stond. en dinsdag eruitgestuur omdta ik lachte & werdt ik bijna geschorst.


    it's true; i love you.