• a haai,
    ja ik heb een klein ''probleempje.''
    Ik vind een jongen bij mij op school leuk.
    Hoe kan ik het best flirten, of wat moet ik een beetje doen ( behalve mezelf zijn) om hem een beetje voor mezelf te winnen? (hem mij ook leuk ete laten vinden)

    we praten gewoon op msn en hij vraagt wel meestal van wat voor muziek vind je leuk, ga je nog wat doen, hoelaat was je thuis .. maar verder niet.. HELPPP!!

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 20:41 ]


    So far away..

    Als jullie veel tips hebben, kunnen jullie t dan ook in privé berichten sturen, msn uitwisselen enzo


    So far away..

    Just like. Eh. Tja. Hoe flirt ik eigenlijk? Bij mij gaat dat eigenlijk automatisch ;$
    Gewoon een beetje plagerige grapjes maken met een vage glimlach erachteraan werkt altijd wel :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Just like. Eh. Tja. Hoe flirt ik eigenlijk? Bij mij gaat dat eigenlijk automatisch ;$
    Gewoon een beetje plagerige grapjes maken met een vage glimlach erachteraan werkt altijd wel :3


    bij hem is het zo, ik weet niet of we nou wel flowen of niet, ik ben echt verliefd aan het worden volgens mij en ik heb geeeeeeeeen hulp (huil)


    So far away..

    Vooral in het echt met hem praten. Niet op msn of dergelijke, daar kan je amper flirten en ik vind het ook dom als je het via die weg doet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Vooral in het echt met hem praten. Niet op msn of dergelijke, daar kan je amper flirten en ik vind het ook dom als je het via die weg doet.

    hij heeft dus een kutvriend (daar ben ik ook bevriend mee)die heel de tijd stom lacht als ik voorbij loop en dan wil ik niet met hem pratne omdat ik helemaal doordraai


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    hij heeft dus een kutvriend (daar ben ik ook bevriend mee)die heel de tijd stom lacht als ik voorbij loop en dan wil ik niet met hem pratne omdat ik helemaal doordraai

    Misschien kun je met hem praten als je eens een avond weg gaat of zo. Maar staat diezelfde vriend dan de hele tijd bij hem?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Complimenteer hem, maar niet te veel, dat is eng. Knipoog naar hem. Maak oogcontact en kijk vaak iets té lang naar hem.


    All this dampness is damp.

    kan niemand ff persoonlijk hulp geven?


    So far away..

    Riverside schreef:
    kan niemand ff persoonlijk hulp geven?

    Ik wil wel, maar weet niet of ik zal kunnen helpen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, jongens moeten mij leuk vinden weetje . :'D
    En anders gewoon flirten en ga een beetje met 'm flowen enzo, ;3
    Sowieso naar hem kijken, maak oogcontact.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 20:57 ]

    Riverside schreef:
    kan niemand ff persoonlijk hulp geven?

    Ik kan je wel helpen hoor, denk ik ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Riverside schreef:
    kan niemand ff persoonlijk hulp geven?

    Ja, ik kan helpen . ;D

    Spreek af!


    No growth of the heart is ever a waste

    Spreek eens een keer af, ga samen naar de bioscoop bijvoorbeeld.
    Raak dan sneaky zijn hand aan.


    your eyes are like stars in the night.

    Afspreken, hem apart roepen in speeltijd, geïnteresseerd zijn & hem dat laten merken maar niet te vaak, af en toe smsen, maar hem niet overspoelen met smsjes, vragen hoe het op school gaat, muziek, hobby's... etc.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 0:00 ]