• Ik krijg geen zakgeld, en mijn vriendinnen wel.
    L > 15euro per maand.
    M&B > 5 euro per week.
    R > 30 euro per week. (krul)
    En we gaan vandaag dus naar de Macdonalds, dus ik ging even bedelen bij m'n ouders. :Y)

    Krijgen jullie zakgeld? Zo ja, hoeveel? :Y)


    Smiling but close to tears.

    €20 in een maand.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik krijg ook geen zakgeld :x
    Maar dat komt omdat ik mijn zakgeld heb ingeruild voor een abonoment..


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    10 euro om de 2 maanden x'D


    All this dampness is damp.

    3 euri per week, dus ongeveer 12 euro in de maand. Het is niet veel, maar dat maakt mij niets uit. Ik koop vaak nooit zoveel en de kleding van mij wordt gewoon via de kinderbijslag betaald. Thank God heb ik geen kleedgeld.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kleedgeld: 80 euro per maand. Maar ik weet niet of het nu 40 is of niet want ik had ruzie met mn ouders haha (cat).


    when words fail, music speaks.

    17,50 per maand en ze betalen mijn telefoon rekening.


    -

    40 euro kleedgeld + 10 euro zakgeld + eens in de twee maanden 20 euro btg.

    Ik krijg ook geen zakgeld, aan de ene kant wel lekker, want zo krijg ik meer op mijn bankrekening. Aan de andere kant, als ik ga shoppen heb ik soms niet genoeg geld bij. Dan krijg ik meestal maar 5 euro mee, tenzij ik super lang zeur. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik krijg 70 euro kleedgeld en 25 euro gewoon zakgeld, maar dat kleedgeld krijg ik meestal niet omdat ze weten dat ik toch weer op hun kosten ga shoppen ;x [en ze betalen mijn btg]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 11:26 ]


    We can only learn to love by loving.

    €20,00 zakgeld en €10,00 btg, dus €30,00 in de maand.
    Als ik kleding wil, krijg ik dat :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    50 euro in de maand + me ouders betalen me abbonoment + ze betalen me kleding x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik krijgen vijfenzeventig euro kleedgeld en voor het werken krijg ik tussen de vijftig en tachtig euro. Ligt eraan hoeveel ik werk, ghehe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    50 euro per maand.


    -

    €11 per maand, en mijn moeder betaalt al m'n kleding? ;$


    - hoi ;D

    15 euro per maand