• Ik zit er al een tijdje mee, maar nu ga ik het echt vertellen xD Ik moet het toch even kwijt...
    Ik heb een vriend, nu al bijna 3 jaar. Maar daar gaat het even niet om. Ik ken ook een andere jongen, nu even Jack. Rond December vlak voor de kerstvakantie begon ik steeds vaker met hem op msn te praten. Hij zit bij mij op school, net als mijn vriend dus. Hij had nogal vaak problemen met meisjes en ik hielp hem daamee. Uiteindelijk gingen we wat voor elkaar voelen. Het ging echt heel goed, totdat ik hem voorstelde aan twee van mijn vriendinnen. Die allebei spontaan op hem verliefd werden en verder niks afwisten van onze 'relatie'. Dus ja, niet veel later kreeg een van me vriendinnen een relatie met hem. Zo erg vond ik het niet, totdat hij weer bij mij langskwam en we weer een beetje intiem werden. Zijn vriendin maakte het uit, en hij kwam natuurlijk met hangende pootjes terug. Maar ongelovelijker, anderhalve maand later, kreeg hij wat met mijn andere vriendin! Maar toch zei hij dat hij meer van mij hield dus maakte hij het uit. Je raad het al, hij kwam weer naar mij toe. Ik heb een tijdje hem op afstand gehouden maar toch vond ik hem nog wel leuk. Ondertussen had ik dus ook nogsteeds mijn echt vriend. Niet dat hij zo lief was, en nu nogsteeds niet. Als hij zijn zin wilt, dan krijgt hij dat ook ookal doet hij mij er lichamelijk mee pijn. Misschien dat ik daarom zo naar Jack trek.
    Anyway, op school stel ik hem voor aan wat vrienden van mij en me zusje. En ja hoor, hij gaat met een meisje van net 13 (Hij is 16 bijna 17) en doet meerdere dingen met haar. Het gaat uit en ik zeg tegen hem dat ik hem niet meer moet. Later zegt hij dat hij gaat veranderen en ik geloof het. Totdat een jeugdvriendin bij me komt. Ze gaat weer terug naar huis, maar in de vakantie gaat ze ineens bij hem logeren. Maar ze mocht het niet tegen mij zeggen omdat hij dacht dat ik 'boos' werd. Nouja, nothing happened verder hoor, maar daana komt ze langs mij, en we spreken regelmatig met Jack af. Hij durft haar niet te knuffelen, zei haar later tegen haar op msn omdat hij bang was dat ik dacht dat ze wat zouden hebben en ik boos word. En weer vroeg hij of ze kwam slapen en smeekte haar gewoon om het niet tegen mij te zeggen.
    Ik snap hem echt niet meer, want net stuurde hij nog een smsje met 'liebe dich soviel' Ik heb hem daarna wel even gezegd dat ik het raar vond, maar ik voel me nu echt dom!
    Hehe dat luchte ff op ^^
    Edit::
    Ik sprak net een meisje op msn die het dus blijkbaar ook wist. Tegen haar heeft hij gezegt dat hij mij gezoend heeft, wat dus niet waar is. Ze zegt zelf dat hij eigenlijk alleen maar uit is op seks, wat ik dus geloof aangezien ik hem beter ken.

    Oo meid ! Ik weet niet hoor maar die Jack das echt een player [/nouja soort van dan] En jouwn vriend is het niet beter als je het met hem uitmaakt? Als hij je lichamelijke pijn doet is het beter dat je een punt erachter zet ![/hoeft niet alleen een advies!] en je bent niet dom hoor!

    x Renee


    I do not hook up.

    Ik denk dat ik echt van mijn vriend hou, en dan is het niet zo makkelijk om er een punt achter te zetten. Ik heb het echt al vaak geprobeert maar het lukt me gewoon niet.

    Ik begrijp je maar het is toch ook niet goed dat hij altijd zijn zin krijgt? Laat hem duidelijk weten wat jij wil !


    I do not hook up.

    Dat probeer ik vaak hoor, en soms lukt het me. Maar ik ben soms ook bang voor hem, aangezien hij echt sterk is en rugbyer en hij weegt 110 kilo xD

    Omg xD Ja ik kan me het nvoorstellen dat je soms dan wel bang van hem bent. Maar goed dat je dat zegt 8-D [/Ik lijk wel Renee de relatie terapeut ofso --' Dat is wel leuk hoor :'DD]


    I do not hook up.

    Ik heb altijd al eens een relatietherapeutiets willen hebben!

    Cool 8-D xD Wat leuk zeg :'DD


    I do not hook up.

    Yup xD

    xD Dan ben ik dus nu jouwn offiecieele relatietherapeutiets !

    Leuk he? xD


    I do not hook up.

    Jhaaaaa ^^ Kijk, er komt nog wat goeds uit dit ^^

    Jaah zekers ! ^^ Wij zitten hier trouwens met z'n tweeen op 3 verschillende topics te praten :'DD 8-D


    I do not hook up.

    Whahah hebben we tenminste nog iets te doen op dit tijdstip xD Normaal verveel ik me helemaal naar afganistan

    Ik ook xD


    I do not hook up.

    Samen in Afganistan

    Gezellig is het toch wat minder saai !<3 Ik heb een nieuwe hobby 8-D


    I do not hook up.