• Ik zit er al een tijdje mee, maar nu ga ik het echt vertellen xD Ik moet het toch even kwijt...
    Ik heb een vriend, nu al bijna 3 jaar. Maar daar gaat het even niet om. Ik ken ook een andere jongen, nu even Jack. Rond December vlak voor de kerstvakantie begon ik steeds vaker met hem op msn te praten. Hij zit bij mij op school, net als mijn vriend dus. Hij had nogal vaak problemen met meisjes en ik hielp hem daamee. Uiteindelijk gingen we wat voor elkaar voelen. Het ging echt heel goed, totdat ik hem voorstelde aan twee van mijn vriendinnen. Die allebei spontaan op hem verliefd werden en verder niks afwisten van onze 'relatie'. Dus ja, niet veel later kreeg een van me vriendinnen een relatie met hem. Zo erg vond ik het niet, totdat hij weer bij mij langskwam en we weer een beetje intiem werden. Zijn vriendin maakte het uit, en hij kwam natuurlijk met hangende pootjes terug. Maar ongelovelijker, anderhalve maand later, kreeg hij wat met mijn andere vriendin! Maar toch zei hij dat hij meer van mij hield dus maakte hij het uit. Je raad het al, hij kwam weer naar mij toe. Ik heb een tijdje hem op afstand gehouden maar toch vond ik hem nog wel leuk. Ondertussen had ik dus ook nogsteeds mijn echt vriend. Niet dat hij zo lief was, en nu nogsteeds niet. Als hij zijn zin wilt, dan krijgt hij dat ook ookal doet hij mij er lichamelijk mee pijn. Misschien dat ik daarom zo naar Jack trek.
    Anyway, op school stel ik hem voor aan wat vrienden van mij en me zusje. En ja hoor, hij gaat met een meisje van net 13 (Hij is 16 bijna 17) en doet meerdere dingen met haar. Het gaat uit en ik zeg tegen hem dat ik hem niet meer moet. Later zegt hij dat hij gaat veranderen en ik geloof het. Totdat een jeugdvriendin bij me komt. Ze gaat weer terug naar huis, maar in de vakantie gaat ze ineens bij hem logeren. Maar ze mocht het niet tegen mij zeggen omdat hij dacht dat ik 'boos' werd. Nouja, nothing happened verder hoor, maar daana komt ze langs mij, en we spreken regelmatig met Jack af. Hij durft haar niet te knuffelen, zei haar later tegen haar op msn omdat hij bang was dat ik dacht dat ze wat zouden hebben en ik boos word. En weer vroeg hij of ze kwam slapen en smeekte haar gewoon om het niet tegen mij te zeggen.
    Ik snap hem echt niet meer, want net stuurde hij nog een smsje met 'liebe dich soviel' Ik heb hem daarna wel even gezegd dat ik het raar vond, maar ik voel me nu echt dom!
    Hehe dat luchte ff op ^^
    Edit::
    Ik sprak net een meisje op msn die het dus blijkbaar ook wist. Tegen haar heeft hij gezegt dat hij mij gezoend heeft, wat dus niet waar is. Ze zegt zelf dat hij eigenlijk alleen maar uit is op seks, wat ik dus geloof aangezien ik hem beter ken.

    Jah INDD ! xD 8-D


    I do not hook up.

    :(( << Wow wat een leuke smiley --'


    I do not hook up.

    (A) << Dat zyn wij nu [A]


    I do not hook up.

    whahah jahaa indd

    :@ << Dat worden de moderators op ons :'DD


    I do not hook up.

    Omg xD Hoop het niet

    (baby) <<< O en zo gaan wij dan doen 8-D

    Ik ook niet xD


    I do not hook up.

    :D <<< Zo voelen wij ons omdat we smaen met TH in afganistan zijn 8-D


    I do not hook up.

    Yea *We zijn wel lief hoor*

    :S <<< Zo worden de mensen hier waarschijnlijk van ons !


    I do not hook up.

    (doeg) <<<< Dat zeg ik als ik weg ga (DUH --')


    I do not hook up.

    Ach ze merken het niet eens :P Zo weinig als er online zijn

    Yea *We zijn wel lief hoor*


    Jaaah hartstikke (A) [A]


    I do not hook up.

    Ach ze merken het niet eens :P Zo weinig als er online zijn

    :( Wij worden gewoon hier vergeten omdat we in Afganistan zitten o_0 !


    I do not hook up.

    Jaa! Schandalig gewoon!