• Hoooooooi!

    Okay lieverds dit topic is van Nikki en mij wij zijn hier aan het bakvissen , waterskieeen en die twee dingen combineren en dat samen met Tokio Hotel! Oftewel is dit het officieelle verveel topic van Nikki en mij om te gaan bakvissen dus als je je verveelt doe maar mee !

    Doei!

    En veel plezier met bakvissen !


    I do not hook up.

    Okay het is saai wie komt mee bakvissen ? (cat)


    I do not hook up.

    Ikkkkeeee! *bakvist*

    IIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKK *bakvist gezellig mee*


    bla bla bla

    IK DOE MEE! *bakvist en maakt domme opmerkingen over hoe de vissie's eruit zien*


    Love is in the air'<3

    IK KN NIET SLAPEN!:|


    Love is in the air'<3

    x Pakt lepel .

    - Bak Vist -

    Lalalala


    Aaaaaaaaaaah Een Haai O_o


    We're all mad here.

    We springen allemaal weg van de haai die ons wilt pakken. Ik zeg ga weg haai-Heel droog. Maar dat doe tie nie. Gillend rennen we naar een andere vijver =]]


    Love is in the air'<3

    Jaaaaa 8-D *Bakvist op waterskieen samen met Tokio Hotel* Okeee ik moet even wat kwijt! Ik heb schrei vandaag gekocht voor 10 euro en Tom doet dom op schrei en bij Bill lijkt het de heletijd of ie huilt !<3 *Gaat gezellig waterskieeen op bakvissen*


    I do not hook up.

    Het is stom hier ik heb vandaag 13 keer schrei gekeken de tour --'


    I do not hook up.

    Aaaah (flower) Naomi is nog altijd hier xD Tis gezellig, en ik ga haar nu laten zien wat bakvissen is ^^

    Jaah Nikki (flower) Hooi Naomi (A) Bakvissen is cuuwl en oja Barbara vroeg of ze een keer op visiete mocht komen Nikki ? :P


    I do not hook up.

    Niemand reageert :'(


    I do not hook up.

    Tuurlijk mag ze op visite komen! xD Alleen zij dan :P Naomi is net weg en ik heb koppijn xD Wanneer kom je weer bakvissen?

    Ik weet niet dit weekend zijn de meerpaal dagen en dat is pas na 12 uur afgelopen dus heb je kans dat ik dan wel nog even online kom maar zondag niet want maandag ga ik met mijn eigenvriendinnen en 2 van quizlet en nog een vriendin van hun naar walibi!

    x XD

    (Even op mijn ander account!)

    Oooh gezellig ^^ Veel plezier dan :P Spreek je dan wel weeeer dinsdag ofzuuu xD
    Nikki