• Voor mijn ouders is het nooit goed. Ik had vandaag tussenrapport en ik had een buis op fysica (40), maar de rest was kei goed! Ik had alles boven de zestig en in mijn school is dat goed! Maarja, dat weten mijn ouders natuurlijk niet en zewillen het niet geloven als ik het ze zeg. Ze waren heel boos om die buis, ze hadden alleen naar die buis gekeken en niet naar derest. En dan ben ik kwaad op ze geworden omdat ze niet naar me wilde luisteren. En ik heb de vervelende gewoonte om altijd te huilen als ik boos ben. Hebben jullie ook ouders die nooit tevreden zijn?


    Just a simple "I love you" (:

    de mijne! oh ik snap zo wat je bedoelt! maar ouders zien alleen maar het slechte^^
    de mijne waren dit weekend boos omdat ik een half jaar geleden een rekenmachine aan een familielid gaf ...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    De mijne ook... Ik had een rapport van 82 % en dat vonden ze goed en dat hebben ze ook gezegd, maar mijn chemie -een vak dat ik niet kan en dat ik haat- stond op 70% en dat heb ik dan ook weer te horen gekregen --'

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 19:10 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben heel blij dat die van mij erg tolerant zijn. Bovendien vind ik niet dat echt kwaad worden helpt. Misschien een keer om de schrik erin te jagen, maar je moet wel naar je kind luisteren zodat je samen naar een oplossing kunt zoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat vind ik wel erg stom van je ouders, dat ze alleen naar die onvoldoende kijken.


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    Ik ben heel blij dat die van mij erg tolerant zijn. Bovendien vind ik niet dat echt kwaad worden helpt. Misschien een keer om de schrik erin te jagen, maar je moet wel naar je kind luisteren zodat je samen naar een oplossing kunt zoeken.
    idd ik heb schrik van mijn ouders echt waar, want ik moet altijd knikken. zo leer je jezelf niet verdedigen in de wereld : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    de mijne niet =3
    denk ik =3

    Dat heb ik ook, ik sta afgerond vijf 8en op mijn raport! En nog zijn ze niet blij =.=


    -

    Mijn vader is niet tevreden met een 8. Mijn moeder stuitert juist al door de kamer heen als ik een 6 heb. Ik vind het wel heel naai van je ouders. Een onvoldoende weegt toch niet op tegen alle goede cijfers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet. Mijn moeder weet wel dat ik mijn best doe en dat het niveau in mijn school wel hoog ligt. Zolang ik geen slechte punten haal voor de vakken waar ik geen moeilijkheden mee heb, is alles okidokie.
    Ik weet dat ik geluk heb met mijn moeder _O_ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mijn moeder zegt ál-tijd; Hmm, kan toch beter hè.
    Ik word daar scheitziek van. Natuurlijk heb ik weleens een dikke onvoldoende voor m'n SO/PW gehaald omdat ik niet had geleerd, maar ik doe tegenwoordig áltijd m'n best en als ik dán een onvoldoende heb doet mijn moeder nog alsof ik niet heb geleerd, alles.
    Vertrouwen moet er ook wezen. Niet alleen vanuit het kind, óók andersom.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mijn ouders kunnen nooit blij zijn met mijn rapporten, héhé.Ik heb nog nooit een rapport gehad met minder dan 2onvoldoendes (erg, ik know) en ik begin ook altijd te wenen als ik boos ben.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik kom vaak met een 10 thuis voor alles bijna van de vakken op school.

    Het enige wat mijn ouders doen is knikken, ze zeggen niet eens goedzo ofzo, dus ik snap het een beetje hoe je je voelt.


    You can run but not hide