• Nog een nadeel van corona...

    Nu ik eigenlijk 24/7 thuis ben heb ik toch wel het een en ander besteld, terwijl ik normaal gesproken bijna nooit iets bestel. Het begon bij een nieuw horloge waar ik al een tijdje naar zat te kijken. Deze had nu korting dus dat had ik al snel goedgepraat voor mezelf. Toen een wenkbrauwpotlood dat ik ook al lang wilde en ook korting had. Oké, dat kon wel. Toen kwamen er weer sneakers voorbij die ik echt niet nodig had, maar nu ik er zo over nadacht had ik voor de zomer toch wel schoenen nodig om te wandelen (op een vakantie die waarschijnlijk toch niet doorgaat)... vooruit dan maar. Toen kwam ik er achter dat al mijn korte broeken te klein waren, dus hup weer een paar besteld (met korting). Toen was er ineens een nieuw merk bij de Douglas (elf) dus dat moest ik natuurlijk ook uitproberen. En toen had mijn favoriete parfum ineens wel heel veel korting, en hij was bijna op...
    En nu zit ik naar een gitaar te kijken (met korting) die ik absoluut niet nodig heb. Voor corona had ik überhaupt niet eens de ambitie om gitaar te leren spelen (fish)

    Ik kan dus wel concluderen dat ik enorm vatbaar ben voor alle korting, korting, korting! Maar als ik heel eerlijk ben heb ik nog nergens spijt van en ben ik overal heel blij mee, dus zo erg is het ook weer niet.

    Hebben jullie nog impulsaankopen gedaan, of zijn jullie verleid door de kortingen? (krul)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ahahhaha ja dat is herkenbaar. Als ik geld had dan zou ik waarschijnlijk heel veel hebben gekocht. Helaas zit ik vast aan een lease contract voor een auto en is mijn betaalde stage beïndigd dus eh ja. Het enigste wat ik heb gekocht is 30 euro aan spelletjes voor de switch ter waarde van 130 en daar houd ik me opzich wel mee bezig. Oh en een cadeautje voor mijn broer en zijn vriendin voor hun verjaardagen a 20 euro. Maar ik heb ook mijn verjaardag gehad en in de tussentijd 70 euro gekregen en skeelers voor 30 euro verkocht. Dus de schade valt mee :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Inderdaad, zolang je er blij mee bent en het kan qua geld dat je hebt, kan het weinig kwaad!

    Het is voor mij ook herkenbaar. Zeker de laatste tijd, haha. Tegen eind maart had ik bijvoorbeeld twee dure games redelijk impulsief gekocht, al had ik ze wel al op het oog, waarvan ik er vooral eentje veel speel nu. Dus dat is voor die game wel het geld waard geweest. Voor de andere game moet ik het nog zien. Daarnaast geef ik nu vaker impulsief geld uit aan online evenementen (zoals living room concerten), maar dat kost niet veel geld en is het voor mij zeker waard. (:
    Door kortingen heb ik los daarvan nog twee cd's en een paar hebbedingetjes gekocht. Dat laatste had voor 40 euro misschien niet gehoeven, maar ooit ga ik die dingen vast wel gebruiken.. (cat).


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    OH JA IMPULSAANKOPEN ZIJN ZEER HERKENBAAR.

    Maar uh, daar heb ik geen coronacrisis voor nodig. In het 'normale leven' doe ik ook te veel impulsaankopen, oeps...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    OH JA IMPULSAANKOPEN ZIJN ZEER HERKENBAAR.

    Maar uh, daar heb ik geen coronacrisis voor nodig. In het 'normale leven' doe ik ook te veel impulsaankopen, oeps...


    Dat is zeker waar! De duurste impulsaankoop die ik ooit heb gedaan was een 2e hands MacBook. Daar ben ik wel ontzettend blij mee tho, dus impulsaankoopen zijn niet altijd slecht (;

    Nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk wel meer gekocht dan ik in de beginpost heb gezet, oeps


    There are poems inside of you that paper can't handle

    De enige impulsaankopen die ik doe zijn eten (cat)

    Ben & Jerry's ijs is weer in de bonus en ik mocht van mezelf niet kopen deze week. Guess what I did today. Al had ik het wel verdiend vond ik, omdat het hier thuis nogal een chaos is met een zieke met net geen koorts en ik daardoor toch niet het weekend naar mn ouders ga.


    Stenenlikker

    Haha wellicht een nieuwe hobby straks

    Ik was even bij de Action net en besloot wel een ijsje te gaan halen bij de ijszaak dus dat was onwijs lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een nieuw badpak gekocht en ga vanmiddag nog naar de winkel voor nieuwe broeken die ik nodig heb vanwege het feit dat ik er nog maar 2 heb. De rest is versleten. Gister ging ik naar een winkel voor één puzzel voor moederdag. Ik kwam terug met twee puzzels en een cactus 😁


    26 - 02 - '16

    Oh ja, heel herkenbaar. Maar doe dit eigenlijk ook wel buiten corona (vooral kleding en make up haha)
    Maar ik heb ook de sims 4 gekocht en dat was wel echt een impuls koop voor mijn doen!


    Alleen maar tranen van geluk

    Poh, ja, een zonnebril, sneakers en een föhn. Super dom eigenlijk, want ik verdien nu niks nu de horeca dicht is. Eind deze maand weer!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het erge is dat ik nu nog steeds zit te twijfelen of ik een gitaar zal kopen! :S Ik heb zelfs al een denkbeeldig budget vastgesteld, oeps


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb nog helemaal niets gekocht sinds ik binnen zit. Best trots op mezelf. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb nog helemaal niets gekocht sinds ik binnen zit. Best trots op mezelf. :Y)

    Hou dat vol!

    ...of juist niet, en verwen jezelf lekker :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ohjaa heel erg herkenbaar! Een nieuwe computermuis, sneakers, een volledige skincare-lijn, oogschaduw-potlood, concealer, oorbellen, haarspeldje van Miracles by Annelien Coorevits, kledij... En waarom? geen idee

    Derks schreef:
    OH JA IMPULSAANKOPEN ZIJN ZEER HERKENBAAR.

    Maar uh, daar heb ik geen coronacrisis voor nodig. In het 'normale leven' doe ik ook te veel impulsaankopen, oeps...