• Ok, het is nu wel heel duidelijk dat ze TH bewust negeren op TMF.
    We stonden in de kruidenier en der hangt daar zo'n tv n stond op TMF.
    n khoor zo datet festival report van WB is, dus ikke weg uit de aanschuifrij voort vlees en plak voor dien tv. Naja, Tokio Hotel was toch één van de grootste fantrekkers daar hé, of niet? dus ik dacht, ga ik eve kijke ja...
    wat blijkt?

    ZE INTERVIEWEN GEWOON FANS EN TONEN GEEN EEENE NOOT VAN HET CONCERT ZELF!!
    Terwijl er wel een liedje van James Blunt - 1973 - en van (6)Zornik gespeeld wordt!!

    En om het nog erger te maken, de préparé was op.

    ja dat is echt erg ik had het speciaal opgenomen en toen kwam TH er gewoon niet op -.-'

    Ik vind het ook wel jammer, maarja, wat doe je eraan :') Wat ik me dan wel afvraag, de beelden van tijden TH dat ze hebben gefilmd, waar gaan die dan heen? :'P


    Tanya is de beste.

    Ik vind het ook wel jammer, maarja, wat doe je eraan :') Wat ik me dan wel afvraag, de beelden van tijden TH dat ze hebben gefilmd, waar gaan die dan heen? :'P


    Eigelijk, ja, dat had ik me nog nooit afgevraagd!
    Goh, kweetet niet!
    xxx Sfii

    weet je dat de TMF vn NL het ook vertikt om tokiohotel te spelen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    weet je dat de TMF vn NL het ook vertikt om tokiohotel te spelen?


    WABLIEF??? Shit zeg, kwist niet datet zo errug was....

    ik heb da ook genome ik vind da echt ni kunnen da ze alleen maar fans late zien!!

    Ik heb naar tmf gebeld om te vrage wrm da ze nix van th hebben laten zien op die report alleen maar fans en het enigste wat dat die madam aan de telefoon kon zeggen was: da weet ik ni hoor... *klik* telefoon af

    Tmf begint tegewoordig een voorliefde voor jonas brothers te krijge en late TH links ligge!


    I need you like a heart needs a beat

    Ja, dat slaat dus echt nergens op! :S
    Ik kijk tegenwoordig ook niet meer naar de NL TMF!!!
    Moeten we allemaal gaan doen!
    Mss helpt het! ;)



    (K)


    Träume sind wirklich!!

    weet je dat de TMF vn NL het ook vertikt om tokiohotel te spelen?


    Da klop nie hé. Ze draaien vaak genoeg TH, maar da's dan onder schooltijd! Ik zie dat als ikd an eigenlijk op school hoor te zitten, ma da 'k dan te laat ben! Ze draaien nog wel Tokio Hotel!

    xx

    (...)

    Da klop nie hé. Ze draaien vaak genoeg TH, maar da's dan onder schooltijd! Ik zie dat als ikd an eigenlijk op school hoor te zitten, ma da 'k dan te laat ben! Ze draaien nog wel Tokio Hotel!

    xx


    Nou het kan wel kloppen dat TMF vetikt TH te spelen. In het begin in die tijd van monsoon werd dat clipje grijs gedraaid op tmf. Nadat Don't jump kwam werd het steeds minder. Maar heel tmf heeft niks met tokiohotel, dus dan spelen ze het zo. Echt er worden hele oude nummers steeds gedraait maar nooit tokiohotel. Ja weetje wanneer? In de top 5 van clipjes hoe je mensen goed kan vermoorden. Daar kwam Schrei alleen. Verder niet ...


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    uhu, ik was ook pissed omdat ze het concert niet toonden :@

    maar ik denk dat ik de reden daarvoor weet..
    TH heeft zijn eigen camera-ploeg, die beelden maakt voor tokio hotel TV

    en die andere bandjes die er waren hebben geen eigen TV-channel (A)

    dus TMF mocht geen beelden van het concert van TH tonen, omdat ze anders copyrights van TH TV zouden schenden of weet ik veel..

    (...)

    Eigelijk, ja, dat had ik me nog nooit afgevraagd!
    Goh, kweetet niet!
    xxx Sfii


    naar tokio hotel TV :)

    ik heb het ook gezien.. erg he..X


    I changed.

    Ohmygod. hoe laag Ö van tmf dan eh.:D


    Erase and Replace

    Ohmygod. hoe laag Ö van tmf dan eh.:D


    Erase and Replace

    oh, wel erg, dan heb ik niets gemist (had toch niet gekeken, omdat ik al zo een flauw vermoeden had.


    Let me be me...