• Ok, het is nu wel heel duidelijk dat ze TH bewust negeren op TMF.
    We stonden in de kruidenier en der hangt daar zo'n tv n stond op TMF.
    n khoor zo datet festival report van WB is, dus ikke weg uit de aanschuifrij voort vlees en plak voor dien tv. Naja, Tokio Hotel was toch één van de grootste fantrekkers daar hé, of niet? dus ik dacht, ga ik eve kijke ja...
    wat blijkt?

    ZE INTERVIEWEN GEWOON FANS EN TONEN GEEN EEENE NOOT VAN HET CONCERT ZELF!!
    Terwijl er wel een liedje van James Blunt - 1973 - en van (6)Zornik gespeeld wordt!!

    En om het nog erger te maken, de préparé was op.

    ja 14juli keek ik ook effe of ze me ni gefilmd hddn ma da zal ni en ja ik zag ook geen th ma ktrok het me ni aan kunnen zij toch niet aaandoen dat ze geen smaak hebben?:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ze zeiden 14 Juni ook dat het op tv zal komen, want het is dacht ik wel gefilmpt. op NOS jeugdjournaal is wel wat gekomen, maar daar zijn een paar fans geintervieuwd meer niet |: en me pa, ma, en broertje zijn toen ook op tv gekomen! :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ze zeiden 14 Juni ook dat het op tv zal komen, want het is dacht ik wel gefilmpt. op NOS jeugdjournaal is wel wat gekomen, maar daar zijn een paar fans geintervieuwd meer niet |: en me pa, ma, en broertje zijn toen ook op tv gekomen! :'D


    Die werden niet geintervieuwd. Maar die stonden daar.. ik was al aan de andere kant. ^^ Me pa hielp mee hoorde ik.. Heb ik niks van gemerkt ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Da kan ook zijn da ze van Tokio Hotel zelf ni mochten filmen e...


    We'll never be as young as we are tonight

    Het mocht niet van het management van TH.


    One man's fun is another's hell.

    En waarom is iedereen zo boos op Zornik?
    Ze zijn géén TH haters! Niet iedereen die niet graag TH hoort is een hater he.


    One man's fun is another's hell.

    Zornik suckte,
    die sucke gewoon,
    sorry voor de fans Oo,
    ma Jho,
    da van tokio hotel iedreen zgt da het ni mogt van hun,
    ma da mogt wel...
    ze hebbe zelfs ne brief geschreve om sorry te zegge da ze hun laatste liedje ni hebbe kunne spele maar ze werde gedwonde om van het podium te kome,
    hoe erg is da ni?ö
    x

    Nee, die brief was dat ze geen bisnummer mochten spelen.
    Dat mocht niet van de WB-mensen.
    Maar van het TH management mocht TMF het optreden niet uitzenden.


    One man's fun is another's hell.

    weet je dat de TMF vn NL het ook vertikt om tokiohotel te spelen?

    die klote Damiën vertikt het om er ook maar één goed woord over te zeggen. Ze hebben het niet eens over Bill's stemproblemen gehad:O
    De enige personen die er een beetje normaal over doen, zijn Valerio en Nikki ook nog redelijk. Maar ze zeggen er bijna niks over:O

    Klopt het dat TMF in NL een anti-Bill-dag ofzoiets gesponsord had ? Ö


    One man's fun is another's hell.

    Ok, het is nu wel heel duidelijk dat ze TH bewust negeren op TMF.
    We stonden in de kruidenier en der hangt daar zo'n tv n stond op TMF.
    n khoor zo datet festival report van WB is, dus ikke weg uit de aanschuifrij voort vlees en plak voor dien tv. Naja, Tokio Hotel was toch één van de grootste fantrekkers daar hé, of niet? dus ik dacht, ga ik eve kijke ja...
    wat blijkt?

    ZE INTERVIEWEN GEWOON FANS EN TONEN GEEN EEENE NOOT VAN HET CONCERT ZELF!!
    Terwijl er wel een liedje van James Blunt - 1973 - en van (6)Zornik gespeeld wordt!!

    En om het nog erger te maken, de préparé was op.



    bij die laatste zin lag ik echt plat (lol)sorry(A)

    Zornik suckte,
    die sucke gewoon,
    sorry voor de fans Oo,
    ma Jho,
    da van tokio hotel iedreen zgt da het ni mogt van hun,
    ma da mogt wel...
    ze hebbe zelfs ne brief geschreve om sorry te zegge da ze hun laatste liedje ni hebbe kunne spele maar ze werde gedwonde om van het podium te kome,
    hoe erg is da ni?ö
    x


    gedwonge :O hoe erg is da wel ni :S

    Klopt het dat TMF in NL een anti-Bill-dag ofzoiets gesponsord had ? Ö

    wtf, daar heb ik nooit van gehoord,maar als dat zo is, ga ik ze echt slaan:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    wat is dat toch met die TMF zever..?! Ze hebben iets tegen Tokio Hotel. Dat begin ik meer en meer te denken. Ze zenden Tokio Hotel niet uit van op Werchter B. Terwijl Tokio Hotel (&Zornik ^^) gewoon Werchter B. Was!! (& Zorik zijn geen haters hoor, ze hore et gewn nie grg^^) & Ik heb gehoord dat ze Tokio Hotel expres als laatste (Nr.5) in de Dag top 5 zette om die deruit de krijge & dat ze het vertikke om een ander liedje te nemen dan 'spring nicht/Don't jump' wat al meer als een halfjaar draait.. (niet dat dat erg is (a)) Ze willen TH zelfs niet op de TMF awards. ze zeggen dan dat ze niet 2 jaar na elkaar de zelfde artiesten vragen. Maar Zornik komt dan weer wel ieder jaar.. Ik snap het allemaal niet meer.. -_-'


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Dat vind ik dus ook heel erg stom!En weet je het al? TH was/is boos op de security omdat ze geen afscheid konden nemen!Zou ik ook zijn!

    Maar wat wel leuk is;; WB WAS ONWIJS AF ! ^^


    Harmonia nectere passus.