• Heii!
    Zoals veel van jullie ben ik mega fan van TH. Ik wil daarom ook naar 23/02/10 gaan, want samen met mijn beste vriendin was dat onze droom, om samen een keer naar ToHo te gaan.
    Maarja, IK HEB EEN HARTPROBLEEM. En volgens mijn mama mag ik daarom niet naar concerten toe. En ja, DAAR BAAL IK ENORM VAN. Ik rende naar boven en heb mijn gitaar tegen de kast aan gesmeten. [geen zorgen, alles zit er nog aan :3] [gelukkig]. Na een lange preek, schreeuwde mijn moeder dat ik het allemaal maar moest uitzoeken. JEHJ! IK MAG DUS GAAN... Dat is het nou, ik weet niet of ik nu wel moet gaan of niet. Als ik dus ga, kijkt ze me 3 weken gewoon niet aan en als ik niet ga dan vergooi ik mijn droom.
    HELP!.. alsjeblieft ö..

    'xo Sanne.


    Beautiful people, are people who smile.

    Als je je gezondheid in gevaar brengt is het misschien niet zo verstandig.. Mja, het is wel je droom. Misschien rustig aan doen?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    IK, persoonlijk zou niet gaan, maar de keuze is geheel aan jou. o.o


    Smiling but close to tears.

    ankeaddicted schreef:
    Als je je gezondheid in gevaar brengt is het misschien niet zo verstandig.. Mja, het is wel je droom. Misschien rustig aan doen?

    Zou je je gezondheid wel in gevaar brengen? ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wt een lieve mensjes zijn jullie =']
    allemaal bezorgd over mijn gezondheid =']..
    tjah, het is wel zo...
    :Zuchtemoticon:


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik zouw gaan, maar dat ben dan weer ik en ik ben dan weer iemand dat af en toe wel eens stomme beslissingen neem.
    Maar ik zou zeggen, volg gewoon je hart & doet wat je het liefste hebt...Ik vind het namelijk moeilijk om voor je te beslissen. Omdat je gezondheid héél belangrijk is. Maar omdat ik ook iemand ben dat alles doet voor een droom.

    Irgendwann schreef:
    Ik zouw gaan, maar dat ben dan weer ik en ik ben dan weer iemand dat af en toe wel eens stomme beslissingen neem.
    Maar ik zou zeggen, volg gewoon je hart & doet wat je het liefste hebt...Ik vind het namelijk moeilijk om voor je te beslissen. Omdat je gezondheid héél belangrijk is. Maar omdat ik ook iemand ben dat alles doet voor een droom.

    met jou kan ik praten ;D!
    hihi,


    Beautiful people, are people who smile.

    Het is een kans die je natuurlijk niet snel laat glippen. En zelf zou ik het wel doen, maar je weet dat ik niet helemaal 100% bent ;3
    Maar aan de andere kant, je moeder heeft hartstikke gelijk, en praat er anders met je moeder over; over wat je wel of juist niet moet doen zodat je toch naar het concert kan :)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    houd je mobiel bij de hand als er wat ergs gebeurd;)

    Als jij weet dat je helemaal gaat flippen als je TH ziet lijkt het me verstandig om het niet de doen.


    blame the bully.

    Ik heb normaal ook iets aan men hart,(normaal is dat wel al weg). Maar je zou gewoon kunnen gaan,maar neem dan wel je gsm mee én/of een vriendin zodat je moeder/vader iets gerustig is. Misschien kun je ook om het uur een smsje sturen dat het goed gaat.Misschien klinkt het stom,maar ik denk dat ze zo iets minder ongerust zijn. Ik kan wel niet beslissen want ik weet niet wat je hebt en/of het ernstig is.

    Willom schreef:
    Als jij weet dat je helemaal gaat flippen als je TH ziet lijkt het me verstandig om het niet de doen.

    Hihi, dan moet ik dus niet gaan =']!


    Beautiful people, are people who smile.

    Misschien moet je dan zitplaatsen nemen en gewoon rustig aan doen. En misschien contact opnemen met iemand van Ahoy om 't in de gaten te houden of iets dergelijks? Maar je moet doen wat jouw 't beste lijkt. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Etoile schreef:
    Ik heb normaal ook iets aan men hart,(normaal is dat wel al weg). Maar je zou gewoon kunnen gaan,maar neem dan wel je gsm mee én/of een vriendin zodat je moeder/vader iets gerustig is. Misschien kun je ook om het uur een smsje sturen dat het goed gaat.Misschien klinkt het stom,maar ik denk dat ze zo iets minder ongerust zijn. Ik kan wel niet beslissen want ik weet niet wat je hebt en/of het ernstig is.

    Helemaal gelijk meis,
    Dankjexx


    Beautiful people, are people who smile.

    Labyrinth schreef:
    (...)
    met jou kan ik praten ;D!
    hihi,

    Hehe ;D Naja, misschien kun je eens een goed gesprek met je moeder hebben? -ik weet niet hoe erg u hartprobleem is- maar als er medicijnen voor zijn kun je misschien er met je moeder over praten dat je die zult nemen en het echt een grote droom voor je is -want ik ben een voorstander van; ouders moeten hun kinderen steunen in hun droom- En als je haar beloofd op te passen met wat er gebeurt, ze dan niet zo boos hoeft te doen?