• Heii!
    Zoals veel van jullie ben ik mega fan van TH. Ik wil daarom ook naar 23/02/10 gaan, want samen met mijn beste vriendin was dat onze droom, om samen een keer naar ToHo te gaan.
    Maarja, IK HEB EEN HARTPROBLEEM. En volgens mijn mama mag ik daarom niet naar concerten toe. En ja, DAAR BAAL IK ENORM VAN. Ik rende naar boven en heb mijn gitaar tegen de kast aan gesmeten. [geen zorgen, alles zit er nog aan :3] [gelukkig]. Na een lange preek, schreeuwde mijn moeder dat ik het allemaal maar moest uitzoeken. JEHJ! IK MAG DUS GAAN... Dat is het nou, ik weet niet of ik nu wel moet gaan of niet. Als ik dus ga, kijkt ze me 3 weken gewoon niet aan en als ik niet ga dan vergooi ik mijn droom.
    HELP!.. alsjeblieft ö..

    'xo Sanne.


    Beautiful people, are people who smile.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Hehe ;D Naja, misschien kun je eens een goed gesprek met je moeder hebben? -ik weet niet hoe erg u hartprobleem is- maar als er medicijnen voor zijn kun je misschien er met je moeder over praten dat je die zult nemen en het echt een grote droom voor je is -want ik ben een voorstander van; ouders moeten hun kinderen steunen in hun droom- En als je haar beloofd op te passen met wat er gebeurt, ze dan niet zo boos hoeft te doen?

    ja idd, ik ga zoizo wel zometeen met haar praten, (want dat wil iedereen hier denk ik ='])
    maarja, iig bedankt.
    en men hartprobleem is best erg. 1x BDE [= bijnadood ervaring]


    Beautiful people, are people who smile.

    Labyrinth schreef:
    (...)
    ja idd, ik ga zoizo wel zometeen met haar praten, (want dat wil iedereen hier denk ik ='])
    maarja, iig bedankt.
    en men hartprobleem is best erg. 1x BDE [= bijnadood ervaring]

    Ai ö Maar als je dan toch zouw gaan, zou ik dan wel zitplekken gaan nemen.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ai ö Maar als je dan toch zouw gaan, zou ik dan wel zitplekken gaan nemen.

    Ik heb dus staanplekken 1ste rang dingetje.


    Beautiful people, are people who smile.

    Neem zitplaatsen!? Dan kun je gaan zitten als het even teveel wordt! ;D


    -

    ankeaddicted schreef:
    Als je je gezondheid in gevaar brengt is het misschien niet zo verstandig.. Mja, het is wel je droom. Misschien rustig aan doen?

    Ik weet het niet. Langs de ene kant zou ik wel gaan omdat het je droom is, maar aan de andere kant niet, want je hebt een hartprobleem, je moeder is bezorgd en heeft er haar redenen ook voor. Misschien moet je gewoon even met haar praten & uitleggen dat dit je droom is & dat je het echt wil ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Ga voor een zitplaats? Die zijn nog makkelijk te krijgen geloof ik.


    Life is hard and then we die

    ankeaddicted schreef:
    Als je je gezondheid in gevaar brengt is het misschien niet zo verstandig.. Mja, het is wel je droom. Misschien rustig aan doen?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Als je moeder niet wil dat je gaat, dan heeft dat een reden, denk ik zo ? Ik denk dat je zo'n concert -en als zeker geen van Tokio Hotel- niet mag onderschatten...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou wel gewoon gaan, omdat het je droom is.
    Toch zou ik niet helemaal vooraan gaan staan, in verband met je gezondheid. Maar als je iets naar achter gaat, zie je het ook nog goed hoor. Beter soms, zelfs. Of je moet een zitplaats nemen natuurlijk. ;)


    Save me with your love tonight.

    Closure schreef:
    Zou je je gezondheid wel in gevaar brengen? ;s


    Just a simple "I love you" (:

    Ik zou gaan. Maar je kunt het beter niet doen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet gaan, het zijn maar 4 mannetjes die een instrument spelen, voor hun wil je je leven niet geven ALS het gebeurt, en die kans bestaat. Op internet kan je ze ook horen. Je leven duurt nog lang, je kan altijd nog gaan als het wat beter met je gaat. (als dat mogelijk is) Je gezondheid gaat altijd voor!! En mobiel heeft geen zin, als je eenmaal belt kan je al halfdood op de grond liggen, of de hulpverleners kunnen je niet vinden in die menigte.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 15:07 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik had ook hartproblemen, maar heb onlangs een operatie gehad. Ik heb daarvoor een week in het ziekenhuis gelegen en mocht de eerste week na de kerstvakantie nog niet naar school, maar ik ben er nu wel vanaf. Ik ben wel naar concerten geweest en heb daar nooit problemen mee gehad, dus ik begrijp niet waarom jij niet zou kunnen gaan. Maar zorg voor de veiligheid toch dat er altijd iemand bij is. Mijn zus en mijn beste vriendin waren sowieso bij alle concerten waar ik heen ging, voor het geval er toch iets zou gebeuren. De sfeer is er soms echt verstikkend en je zou niet willen flauwvallen en het concert moeten missen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Willom schreef:
    Als jij weet dat je helemaal gaat flippen als je TH ziet lijkt het me verstandig om het niet de doen.


    your eyes are like stars in the night.