• Heii!
    Zoals veel van jullie ben ik mega fan van TH. Ik wil daarom ook naar 23/02/10 gaan, want samen met mijn beste vriendin was dat onze droom, om samen een keer naar ToHo te gaan.
    Maarja, IK HEB EEN HARTPROBLEEM. En volgens mijn mama mag ik daarom niet naar concerten toe. En ja, DAAR BAAL IK ENORM VAN. Ik rende naar boven en heb mijn gitaar tegen de kast aan gesmeten. [geen zorgen, alles zit er nog aan :3] [gelukkig]. Na een lange preek, schreeuwde mijn moeder dat ik het allemaal maar moest uitzoeken. JEHJ! IK MAG DUS GAAN... Dat is het nou, ik weet niet of ik nu wel moet gaan of niet. Als ik dus ga, kijkt ze me 3 weken gewoon niet aan en als ik niet ga dan vergooi ik mijn droom.
    HELP!.. alsjeblieft ö..

    'xo Sanne.


    Beautiful people, are people who smile.

    xAirashiix schreef:
    Ik had ook hartproblemen, maar heb onlangs een operatie gehad. Ik heb daarvoor een week in het ziekenhuis gelegen en mocht de eerste week na de kerstvakantie nog niet naar school, maar ik ben er nu wel vanaf. Ik ben wel naar concerten geweest en heb daar nooit problemen mee gehad, dus ik begrijp niet waarom jij niet zou kunnen gaan. Maar zorg voor de veiligheid toch dat er altijd iemand bij is. Mijn zus en mijn beste vriendin waren sowieso bij alle concerten waar ik heen ging, voor het geval er toch iets zou gebeuren. De sfeer is er soms echt verstikkend en je zou niet willen flauwvallen en het concert moeten missen.

    Xx

    Daar ben ik dus wel bang voor om flauw te vallen meet het lijkt me zo gaaf.. ik ben nog nooooiit naar een concert geweest.
    en ik heb Zitplaatsen :3!
    <33
    dank jullie voor jullie reacties<3


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik zou niet gaan, denk aan je gezondheid (:
    Maar het is en blijft jou eigen keuze (:


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    als ik jou was zou ik eigenlijk neit gaan, ze komen later wel weer in NL. en t lijkt me niet leuk als je wat overkomt of als je ma je een aantal weken neit aankijkt of wat dan ook.

    x.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Willom schreef:
    Als jij weet dat je helemaal gaat flippen als je TH ziet lijkt het me verstandig om het niet de doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Labyrinth schreef:
    Daar ben ik dus wel bang voor om flauw te vallen meet het lijkt me zo gaaf.. ik ben nog nooooiit naar een concert geweest.
    en ik heb Zitplaatsen :3!
    <33
    dank jullie voor jullie reacties<3

    Mijn hartaandoening was wel minder erg dan de jouwe, ookal heb ik er wel veel last mee gehad. Vroeger moesten ze me constant een duwtje geven, omdat ik anders zou stoppen met ademen en ik heb altijd heel veel last gehad met sporten op school enzo. Ik ben al wel drie keer flauwgevallen, maar dat had nooit iets met mijn hartaandoening te maken.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Als het je gezondheid in gevaar brengt zou ik er toch maar mee oppassen. Ik vind het héél erg jammer voor jou maar misschien is het inderdaad het beste dat je niet gaat. Alhoewel. Maak een afspraak met je huisarts en vraag hem/haar om uitleg. Als hij geen problemen ziet dan kan je gaan, maar als hij ook al zegt dat het redelijk gevaarlijk is kan je best overwegen om niet te gaan.


    One Day you'll remember me...

    ik moet misschien ook al in een rolstoel naar het concert omdat ik door me benen heen zak x]


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    xJumbie schreef:
    ik moet misschien ook al in een rolstoel naar het concert omdat ik door me benen heen zak x]

    Hoezo dat dan Ö?


    Beautiful people, are people who smile.

    xAirashiix schreef:
    (...)
    Mijn hartaandoening was wel minder erg dan de jouwe, ookal heb ik er wel veel last mee gehad. Vroeger moesten ze me constant een duwtje geven, omdat ik anders zou stoppen met ademen en ik heb altijd heel veel last gehad met sporten op school enzo. Ik ben al wel drie keer flauwgevallen, maar dat had nooit iets met mijn hartaandoening te maken.

    Xx

    Meis toch<3
    Ik heb zegmaar dat mijn hartklep het niet meer zo goed doet. Kan ook flauwvallen enzo. En ik heb ook moeite met sporten op school. Vooral de combinatie met astma.


    Beautiful people, are people who smile.

    Waar zit je?
    Ik zit in Dk rij 15 =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Waar zit je?
    Ik zit in Dk rij 15 =3

    Vak AJ
    Rij 18
    (krul)


    Beautiful people, are people who smile.

    Labyrinth schreef:
    (...)
    Vak AJ
    Rij 18
    (krul)
    Waar is dat xD?
    *zit bij Georg*


    Life is hard and then we die