• Aangezien ik toch naar het postkantoor moest, besloot mijn moeder dat ik ook maar even naar de C1000 (supermarkt) moest gaan om brood te kopen.
    Ik dus heel braaf naar de C1000, hangt daar een plakkaat met dat scholieren pas na 16.00 uur naar binnen mogen! Daar had ik al eens een topic over gemaakt, want onze school ging altijd daar naar binnen en dan werd het altijd een puinhoop en werden er dingen gestolen.
    Ik had dus echt iets van: 'Screw dat! Ik moet brood kopen anders ben ik morgen voedselloos.' Ik ga dus gewoon de winkel binnen.
    Lekker illegaal (cat)
    Komt er meteen een medewerker op me afgelopen om me eruit te zetten. Dus ik heel rustig zeggen dat ik brood moet kopen, laat hij me gewoon verder - maar dat kwam ook doordat een jeugdvriend die daar werkt het voor me opnam.
    En ook de cassière maakte er een opmerking over, maar nu ben ik thuis, samen met het brood :3

    Zijn jullie al eens een winkel uitgezet?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, maar wel uit de bios :x

    Ik ben een keer de Albert Heijn uitgezet. & De bioscoop ook inderdaad :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    Nee, maar wel uit de bios :x

    Foeifoei, had je je weer eens misdragen? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, maar er zijn me al best vaak kwade blikken toegeworpen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 15:43 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Thingies schreef:
    (...)
    Foeifoei, had je je weer eens misdragen? (cat)

    pff... ik?
    Je moet nu toch wel weten dat ik echt om de domste dingen kan lachen, en dat ik meestal niet bepaald rustig ben :Y)
    Enja, die andere mensen gingen zeuren waarna zo'n ventje -een jonge knaap x,x- ons doodleuk kwam zeggen dat we eruit moesten.
    pff.

    Bijna, we waren de hele tijd de snoepzak opnieuw aan het wegen en de goedkoopste prijs hadden we op de zak geplakt en de rest op die weegschaal. :Y)


    All was well.

    ik uit de inno met een paar vriendinnen

    daar ga ik dus nooit meer binnen(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dan zeg je toch gewoon tegen die mensen dat je al vrij bent? :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha,nog nooit eigenlijk. Ik ben gewoon braaf.

    Nee.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik werd heel die winkelcentrum uitgestuurd met heel veel vrienden,
    ze zeiden dat we niet moesten ''hangen'' -.-'


    So far away..

    Nog nooit :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    bijna bij de c100 omdat ik er was met 4 vriendinnen K en M die deden heel druk terwijl S en ik zo rustig deden kwam zo'n medewerker of wij wat stiller wilde doen

    Ja, we waren eens ijs aan het eten, en me kleine zusje wilde een slokje water na dat hele zoete ijs. Dat mocht niet, we moesten meteen een liter fles kopen. Me ma kon zowieso niet goed tegen de bazin (spelling?) en dus gingen we naar de sigarenboer, kregen we daar wel een glaasje water. Alleen me ma maakte meteen weer zo'n stomme opmerking, en toen werd die mevrouw boos. En ik mag nu (meer dan 2 jaar later) nog steeds niet binnen komen x'D


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Dat hebben ze bij ons in de Albert Heijn ><
    Dan mag je tijdens pauze-uren de supermarkt niet binnen.. -.-


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!