• Net zoals bij tattoo's kan je hier zeggen of je een piercing wilt of niet.
    Zo ja , wat voor piercing?
    Ik wil: Een stretch van max. 10 mm en een septum! That's all.


    You like that huh bitch

    Ik wil een tongpiercing of navelpiercing!


    "Let them eat cake!"

    Ik wil geen piercings, simpelweg omdat ik het niet leuk vind en iedereen heeft er tegenwoordig een. Ik heb er niets tegen maar dan wil iedereen een snakebite, dan een septum en nu is een bridge weer helemaal hot. Nee geef mij dan maar toch tattoeages.


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil er geen. Het zou me niet staan denk ik. En ik heb er geen behoefte aan.

    Navelpiercing.

    Ik wil een micro dermal op mijn heup.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 16:33 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wil een navelpiecing, en krijg die als goed is na mijn 16de verjaardag. Ik wil weer 3de gaatjes laten schieten. Verder wil ik geen piercings omdat dat niet kan met het soort beroep dat ik wil.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Etoile schreef:
    Ik wil er geen. Het zou me niet staan denk ik. En ik heb er geen behoefte aan.


    I need you like a heart needs a beat

    Stretch & Surface :]

    Ik heb een lippiercing, en ik zou er graag nog eentje naast willen hebben. ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    tongpiercing:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Navelpiercing, maar ik durf dat niet..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil misschien een lippiercing. maar ik twijfel nog te erg en ik vind mezelf bovendien nu nog te jong.

    geen..x'D
    ik heb alleen gaatjes in mijn oren -in allebij 1, that's it-

    Ik wil een tongpiercing of een lippiercing.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ik heb een lippiercing en helix piercing, maar ik wil er nog een industrial bij en misschien nog neus ^^


    I solemny swear i am up to no good