• Ja, mijn vier beste vriendinnen hebben ruzie met elkaar. Twee tegen twee. ( lang verhaal van wat er allemaal was gebeurd ). Ze gingen vandaag zelf op de vuist bij gym dat de leraar ze uit elkaar moest halen. -.- En ik zit zeg maar in het midden, ik vind het nogal kut, want als ik bij R en A ben roddelen hun over D en L. En hetzelfde als ik bij L of D ben. En ik word er gek van, ik heb geprobeerd om ze bij elkaar te brengen maar het heeft geen zin, en ze willen dat ik een kant kies, wat ik dus niet ga doen. En mijn vrienden hebben er ook last van.

    Iemand die weet wat ik moet doen om ze bij elkaar te krijgen?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 20:19 ]


    You can run but not hide

    Dus dan kies je niemand van hun;) iemand een kant laten kiezen is geen vriendschap en hun eigen vuile werk laten opruimen;) Gewoon met andere mensen omgaan tot dat hun afgekoelt zijn


    Some angels have no wings.

    Vandaag schold mijn ene vriendin M, teveel met kanker.
    En toen ging mijn vriendin B het ergen maken, en haar met een touwtje slaan, en toen zei M iets van: 'Hou op met dat kanker ding, als je niet op kan houden met dat kankerding, kanker dan lekker op.'
    Dus B pakte haar tas, en liep weg, en L rende achter haar aan, dus J zo: 'billenlikker'

    Maar ik koos voor niemand, ik bleef gewoon rustig zitten, lol.
    Ik ben altijd neutraal.


    Smiling but close to tears.

    Geen kant kiezen, het is niet jouw ruzie. Verder weet ik niet wat je moet doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    oh dat is kut! ik zou als ik jou was gewoon met andere meisjes/jongens omgaan en wachten tot hun een beetje normaal doen. Verder kan ik niet echt veel tips geven


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Sentiment schreef:
    Geen kant kiezen, het is niet jouw ruzie. Verder weet ik niet wat je moet doen.