• Hooi,
    ik durf na de vakantie niet meer naar school.
    waarom? dat zal ik je vertellen.


    ik ga naar klas 2 en iedereen uit mijn klas zijn naar een andere klas gegaan. over heel de school is dat zo. ik zit nu in een klas met alleen maar huppeldozen[sorry voor degene onderons] sommige zijn aardig, maar deze? nee daar wil je niet bevriend mee worden.
    ik zit wel bij een vriendin in de klas, maar zij was in de 1e jaar ook elke dag ziek dus daar kan ik ook niet meer op vertrouwen. tot nu toe is zij nog maar 1x online geweest in heel de vakantie [ tot nu toe] en toen heeft ze geen eens hoi gezegt, ik begon tegen haar te praten, maar ze praat maar niet terug.

    voor de rest kan ik niet omgaan met de kinderen uit mijn nieuwe klas, er zit ook een jongen in die ik vorig jaar om zijn nek ben gevlogen. ik word ook gepest omdat ik fan ben van tokio hotel.
    ik word aan mijn haren getrokken en mijn boekentas ligt soms open en alle boeken op de grond.
    en ik ben bang, als ik 1 les bij hun zit, dat ik kapot ga en niet meer kan.
    ik wil niet meer naar school. ik ben er bang voor geworden, al dat pesten het word me te erg.
    me andere vriendinnen zitten in een andere klas

    Ik durf gewoon niet meer, kan iemand helpen?

    XxX Rashh


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    weetje, ik heb een tip, ik weet niet of je er veel aan hebt.. maar ken je die groep, Nevada Tan? nu noemen ze wel Panik!..

    je moet hun songteksten eens opzoeken op www.nedtlyrics.nl

    van:
    revolution
    Warum
    Geht ab
    neustart

    die teksten hebben me egt een andere kijk op het leven gegeven :)

    Flyleaf kan ook veel helpen
    kijk naar Lacey ze heeft al veel meegemaakt in haar leven en door het roepen in de teksten kik je lkkr op :D
    BTW Nevada Tan is echt goed :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    dit is swaarkut voor jouw
    als ik jou was zou ik het aan je ouders of mentor zeggen en naar andere school gaan...


    We can only learn to love by loving.

    i know. maar tog. word al sinds groep 1 gepest

    en dat ging toen al om mijn uiterlijk,
    en toen ik fan werd van tokio hotel/devilish
    werd ik daar ook omgepest.


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    meis laat je gewoon niet doen zegt dat ze moeten opkutten
    ik krijg zo het schijt aan zukke gasten -_-"
    ik heb nu zo zin om op hun gezicht te slaan!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het niet dat ik niet naar school durf. Mij slaan ze niet, doen ze niks. Okee één joch is stront irritant en die mept me vaak, maar dat is dan alles.

    Maar je kan niet zeggen dat ik geliefd ben in mijn klas; Nee, ik ben zowat de rivaal van de populairste sloerietut van mijn klas.
    Maar van die stomme Bimbo trek ik me niks meer aan, die sla ik op een dag wel van de trap af.


    Maar Rachelle, één ding; Wees gewoon jezelf, dan hoef je nooit te liegen. Maar weet één ding; Your face is just a reflection of them, ofsoiets ;p.(H)


    Create in me a clean heart, O God and renew a right spirit within me.

    misschien is praten daarover moeilijk, maar ik zou het toch proberen hoor meid!!


    Let me be me...

    Ja het is niet zo'n briljant advies en niet erg orgineel, maar ''gewoon niets van aantrekken''. Ik heb volgens jaar ook niemand meer in de klas waarmee ik bevriend ben en ik wordt ook gepest omdat ik TH fan ben, maar ik heb ervan geleerd dat je niet alles moet geloven wat andere zeggen...

    maar toch haat ik die stomme TH Haters die niet eens weten waar ze over praten als ze zeggen dat Tokio Hotel en hun fans ''weet ik veel wat'' zijn


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    het gaat ook meer over dat ze schelden over mijn uiterlijk, met tokio hotel is het nog niet zo erg.
    maaar over mijn eigenuiterlijk wel.
    ik krijg bijna elke keer wanneer ik naar buiten ga een mes tegen me keel aan gedrukt, pas had ik nog een sneetje omdat ik op zijn tene trapte en hij zijn hand weg trok, en toen ben ik heel hard weggerent met heelveel jongens achter me aan, dus vandaar, ik word veel berdeigt en .
    ik durf het gewqoon niet en ik kan ze neit negeren
    niet als het om mijn uiterlijkgaat


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    probeer anders eerst eens, om met je schouders naar achter en je hoofd een stukje omhoog naar binnen te lopen als de school begint. niet dat je ijdel of arrogant lijkt, maar gewoon dat je zelfverzekerd bent, dan pakken ze je al minder snel. en probeer anders eerst eens te kijken wat er gebeurt op school, er is nog niets gebeurt en misschien laten ze je wel met rust...
    maar in ieder geval sterkte ermee...
    (K)xxjes joliene

    Nooit heeft iemand van mijn school me uitgescholden. |:
    Moeten ze ook niet proberen. ^^ Ik beuk erop ofzo, en ik ben ookal vet 'oud' :'D Dus.
    Maargoed de meeste kennen me wel als een vaag wijf, en sommige weten ook dat ik me met TH bezighou.
    Maar dat boeit niemand :') Op 1 fan na, helaas.
    De laatste schooldag van vorig jaar dus, riep ze zo keihard door de gang:
    'HE IK HEB JOU GEZIEN BIJ TOKIO HOTEL 14 JUNI:D' inclusief dubbele stuiter en knuffel. |:
    Like, oke... Bedankt ^^' Maarja, het boeit mij ook niet als ze iets naroepen, like, hier wonen vet veel turken, die schelden je toch wel uit als niet-turk. Dus boeiend. ^^
    Maar voor iedereen die er wel last van heeft, sterkte, en ja, negeren helpt vaak niet, maar ga er gewoon niet ver op in. als ze bijvoorbeeld roepen van 'Bill is een wijf' zeg dan 'Ja lekker ding he? _O_ Ik word zo pot'
    Of als ze hem uitschelden voor homo, 'heb je daar iets tegen dan? U.U'
    Like, vat het niet persoonlijk op, dat roepen ze toch allemaal. ^^
    xx

    'Bill is een wijf' zeg dan 'Ja lekker ding he? Ik word zo pot'
    man die is geniaal


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niet laten doen
    ti's wel kei erg e
    Maar weten je ouders dat al ?

    En weet de directeur enzo daarvan?

    X Elin

    je moet er met je ouders over praten en met je mentor(of wat dan ook) misschien mag je naar een andere klas waar wel leuke mensen zitten of je kunt het natuurlijk ook op een andere school opnieuw proberen..


    Je moet worden wie je bent.

    'Bill is een wijf' zeg dan 'Ja lekker ding he? Ik word zo pot'
    man die is geniaal

    Het werkt wel. _O_
    En dan vragen ze meestal of ik op meiden van, en dan ben ik gewoon eerlijk en zeg ik ja. ^^
    Of anders vraag je aan zo'n dude, 'val je soms op hem ofzo? Don't worry he's gay ;)'
    Ofzo.