• Hooi,
    ik durf na de vakantie niet meer naar school.
    waarom? dat zal ik je vertellen.


    ik ga naar klas 2 en iedereen uit mijn klas zijn naar een andere klas gegaan. over heel de school is dat zo. ik zit nu in een klas met alleen maar huppeldozen[sorry voor degene onderons] sommige zijn aardig, maar deze? nee daar wil je niet bevriend mee worden.
    ik zit wel bij een vriendin in de klas, maar zij was in de 1e jaar ook elke dag ziek dus daar kan ik ook niet meer op vertrouwen. tot nu toe is zij nog maar 1x online geweest in heel de vakantie [ tot nu toe] en toen heeft ze geen eens hoi gezegt, ik begon tegen haar te praten, maar ze praat maar niet terug.

    voor de rest kan ik niet omgaan met de kinderen uit mijn nieuwe klas, er zit ook een jongen in die ik vorig jaar om zijn nek ben gevlogen. ik word ook gepest omdat ik fan ben van tokio hotel.
    ik word aan mijn haren getrokken en mijn boekentas ligt soms open en alle boeken op de grond.
    en ik ben bang, als ik 1 les bij hun zit, dat ik kapot ga en niet meer kan.
    ik wil niet meer naar school. ik ben er bang voor geworden, al dat pesten het word me te erg.
    me andere vriendinnen zitten in een andere klas

    Ik durf gewoon niet meer, kan iemand helpen?

    XxX Rashh


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    dat probleem heb ik ook meteen je vertrouwde omgeving weg :|
    miss kan je een brief naar de school schrijfe ofzoo dt heb ik ook gdn net op de post gegaan en nu afwachten


    when words fail, music speaks.

    Ken je die "huppeldozen" wel goed genoeg? En maak gewoon nieuwe vrienden. Ik wed dat je de helft niet eens goed kent.
    En beste tip tegen pesters: Negeren

    Ga naar school met je neus in de lucht(niet echt natuurlijk) en heb zoiets van: Mij kunnen ze niet kapot maken.

    ik heb totaal het zelfde meegemaakt maar dan niet op school. bij ons in mijn gemeente , wij zijn een heel erg klein gemeentje en iedereen kent elkaar. Ik had veel vrienden enzo , maar toen iedereen wist dat ik voor tokio hotel was. Was alles anders , ik ga nu al bijna een jaar mn huis niet meer uit. alleen als ik mn bus moet halen of ik in de auto moet stappen , erg he.er valt gewoon heel weinig aan te doen weet je . naar school gaan , was ook al een hel. Volgend jaar ga ik naar een andere school (dit jaar die komt dus.) Nu hopen dat er eens iemand zit die geen th-hater is.
    je maakt zowat het zelfde mee als ik , en geloof me ik weet dat het geen pretje is.

    dus veel sterkte...


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik heb totaal het zelfde meegemaakt maar dan niet op school. bij ons in mijn gemeente , wij zijn een heel erg klein gemeentje en iedereen kent elkaar. Ik had veel vrienden enzo , maar toen iedereen wist dat ik voor tokio hotel was. Was alles anders , ik ga nu al bijna een jaar mn huis niet meer uit. alleen als ik mn bus moet halen of ik in de auto moet stappen , erg he.er valt gewoon heel weinig aan te doen weet je . naar school gaan , was ook al een hel. Volgend jaar ga ik naar een andere school (dit jaar die komt dus.) Nu hopen dat er eens iemand zit die geen th-hater is.
    je maakt zowat het zelfde mee als ik , en geloof me ik weet dat het geen pretje is.

    dus veel sterkte...
    Ik bedoel dit niet gemeen: heb je zelf wel eens er wat van gezegd tegen je ouders of tegen je vrienden(iets van: Iedereen is anders en dat maakt iedereen apart). Ik zou me als ik jou wa niet zo snel aan hun over geven.
    Ik ken je situatie niet goed, maar het is maar een voorstel.

    Veel suc6 alvast op je nieuwe school dan.

    Laat je niet wegjagen!
    Dat is nergens goed voor. Dan laat je juist zien dat je bang bent, en dan, als je weer een keer naar school gaat, zal het erger worden. Ze vinden je blijkbaar een goed doelwit.
    Maar je moet proberen er iets aan te doen.
    En blijf vooral TH fan. Jij vindt dat leuke muziek, dan is dat niet hun zaak!
    Sterkte (flower)

    ze hebben hier echt al gelijk
    ok je bent bang
    maar laat ze dat niet merken
    iedereen is mooi op zijn manier
    en smaken verschillen
    quess what
    daarom is iedereen anders en iedereen is speciaal
    echt die loser weten niet wat ze missen met je.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga het proberen :]

    dank julliee!!

    houd van iedereen die mij steund en mij helpt >:]


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Oejs... ;S Jaa, das nie leuk... ;S Je kan er alleen maar proberen het beste van te maken, en probeer te praten met je leerkrachten en je ouders. En probeer contact op te zoeken met die ene vriendin, want mss... hebben jullie toch nog wel een mooie vriendschap, maar is er gwn een andere foutje fzzoo. (:
    x

    maaan, vet erg, ik ken het. Je moet je er gewon niks van aantrekken wat iedereen over je zegt!
    laat die huppeldozen doen en als ze tegen je aanschoppen gewoon zoiets zeggen als: 'Kwam er nou net een hulpeloos vogeltje aanvliegen die me per ongeluk raakte?' gewoon doen alsof ze lucht zijn. na een tijdje gaan ze je toch wel negeren en dat is beter. als je wordt genegeerd, heb je in ieder geval geen last van mensen die aan je kop zeiken. En na een tijdje vergeten ze dat ook te doen en vragen ze zich af: waarom pestten we haar ook alweer? en dan gaan ze vanzelf wel aardiger doen.
    maar alsjeblieft ga naar school! anders gaan ze je zien alsof je zwak bent en wordt het erger. je moet juist respect afdwingen.
    XxX Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Als je echt echt echt niet meer durft moet je met je ouders gaan praten,Misschien kun je naar een andere schoool? Ö en daar praat je dan zegmaar minder over Tokio Hotel enz.En daar probeer je dan nieuwe vrienden te maken..


    Ik ga nu ook naar een anderen school ik heb bijna het zelfden als jou mee gemaakt.

    Alleen ik ga naar een anderen school van wegen een anderen vervolg opleiding. dit is dus gewoon een gooi tip om er met je ouders over te praten

    oke mensen, ik doe het niet ik wil nu echt niet meer,
    ik kwam het groepje meisjes uit me klas tegen en nu heb ik een hele kras over mijn wang lopen,
    ze hebben mij gekrapt en uitgescholden
    ik wil niet meer :'(


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    zoek hulp! bij je ouders mmentor en iedereen die je maar kan vertrouwen! en laat je niet gek maken. bij mij is het hun wel gelukt (ik heb op de basisschool in zoon klas gezeten) en ik moets naar een spygoloog omdat ik zelfs geen klein beetje zelfvertrouwen meer had. en pest terug wordt hard en des noods sla er op los. nu durven ze me niet meer te pesten omdat ze wel weten wat er dan gebeurd. en ik wordt nu ook nog geklierd omdat ik fan van TH ben (ik heb het er nooit over maar een exvriendin kon haar mond niet houden) maar dat is om te klieren. maar laat niet op je kop zitten! ik weet dat het makkelijker gezegt is dan gedaan.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Damn die wijvn zijn nu zo te ver gegaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    zoek hulp! bij je ouders mmentor en iedereen die je maar kan vertrouwen! en laat je niet gek maken. bij mij is het hun wel gelukt (ik heb op de basisschool in zoon klas gezeten) en ik moets naar een spygoloog omdat ik zelfs geen klein beetje zelfvertrouwen meer had. en pest terug wordt hard en des noods sla er op los. nu durven ze me niet meer te pesten omdat ze wel weten wat er dan gebeurd. en ik wordt nu ook nog geklierd omdat ik fan van TH ben (ik heb het er nooit over maar een exvriendin kon haar mond niet houden) maar dat is om te klieren. maar laat niet op je kop zitten! ik weet dat het makkelijker gezegt is dan gedaan.



    Het is daar te moeilijk voor ik weet niet of ik nog wel naar school wil..


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Damn die wijvn zijn nu zo te ver gegaan


    klopt, maar ik kan er niks aan doen :(


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead