• Hooi,
    ik durf na de vakantie niet meer naar school.
    waarom? dat zal ik je vertellen.


    ik ga naar klas 2 en iedereen uit mijn klas zijn naar een andere klas gegaan. over heel de school is dat zo. ik zit nu in een klas met alleen maar huppeldozen[sorry voor degene onderons] sommige zijn aardig, maar deze? nee daar wil je niet bevriend mee worden.
    ik zit wel bij een vriendin in de klas, maar zij was in de 1e jaar ook elke dag ziek dus daar kan ik ook niet meer op vertrouwen. tot nu toe is zij nog maar 1x online geweest in heel de vakantie [ tot nu toe] en toen heeft ze geen eens hoi gezegt, ik begon tegen haar te praten, maar ze praat maar niet terug.

    voor de rest kan ik niet omgaan met de kinderen uit mijn nieuwe klas, er zit ook een jongen in die ik vorig jaar om zijn nek ben gevlogen. ik word ook gepest omdat ik fan ben van tokio hotel.
    ik word aan mijn haren getrokken en mijn boekentas ligt soms open en alle boeken op de grond.
    en ik ben bang, als ik 1 les bij hun zit, dat ik kapot ga en niet meer kan.
    ik wil niet meer naar school. ik ben er bang voor geworden, al dat pesten het word me te erg.
    me andere vriendinnen zitten in een andere klas

    Ik durf gewoon niet meer, kan iemand helpen?

    XxX Rashh


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    (...)


    Het is daar te moeilijk voor ik weet niet of ik nog wel naar school wil..
    ik zou gewoon de 1e dag gaan, misschien valt het wel mee. Iedereen praat nog over de vakantie enz.

    (...)

    klopt, maar ik kan er niks aan doen :(

    hoe moeilijk het ook klinkt je hebt voor dit soort problemen ouders en bel des noods de kindertelefoonlijn. dat is anoniem, vielig en ze helpen je.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik heb het al een keer aan de directeur vertelt. maar ik zij al, ze gaan gewoon door met al dat pesten.

    ik lijk half dood,

    alsof ze me dood willen hebben,

    oke dat willen ze

    hier schelden ze vooral mee;



    Lelijk wijf

    ga tog dood

    je bent niks waard

    wat doe je hier je bent te lelijk




    dat doet mij teveel pijn, ze zeggen zelfs dat ik een jongen ben en homo ben



    ik heb alles het precies het zelfde als Bill alleen dan in meisjes vorm

    ik word geslagen,

    mijn hele schouder was een keer blauw, bijna een blauw oog, alles.

    ik kan gewoon niet meer.






    lieve schat

    ik heb precies hetzelfde probleem. je hebt gelijk directeur,leraren helpen neit zelfs mijn moeder is al 3x op school geweest ze wouden me van school verplaatsen maar nee dat kon weer niet omdat ik in het laatste jaar zat en nu gaan ze door het doet me zeer maar ik prbeer het te negeren.ookal gaat dat soms neit probeer het tot je er vanaf bent ik heb het onder tussn al mijn hele middebare school leven -,-

    sterkte!

    zo erg
    vooral over praten met je ouders ofzo
    xx

    mein gott sommige mense gaan zo ver , ik word echt ziek :S je mag toch zelf kieze wa je goed en slecht vind

    ni bang zijn!
    ze zullen worden gestraft , kan binnenkort zijn , mss nog niet nu... maar ooit!!!

    veel geluk <3

    Ooh zo erg voor je! Dat gepest en die huppelkutten ken ik. Ik heb op school maar 3 vriendinnen en die zitten bij mij in de klas. Voor de rest word ik best gepest omdat ik TH fan ben, maar weet je:
    Zoek steun bij je echte vrienden. Niet in de klas maar ik de pauzes bijv. en na school.
    Ik wens je heel veel sterkte met dit jaar;)


    bla bla bla

    Ooh zo erg voor je! Dat gepest en die huppelkutten ken ik. Ik heb op school maar 3 vriendinnen en die zitten bij mij in de klas. Voor de rest word ik best gepest omdat ik TH fan ben, maar weet je:
    Zoek steun bij je echte vrienden. Niet in de klas maar ik de pauzes bijv. en na school.
    Ik wens je heel veel sterkte met dit jaar;)


    Daarom, dat kan ik niet!
    ik heb maar 2 vriendinnen! me andere vriendin heeft me verlaten!

    en die andere zitten in een andere klas!

    ik durf het gewoon niet


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Meid laat vooral geen angst zien daar kicken ze op


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik denk dat je miss. moet gaan uitzoeken wie op jouw school (ook uit de ouwe klas ) th fan zijn of net zo als jij bent zijn
    en ik ben ook anti huppelkut
    maar wel bijna al mijn vriendinnen zijn huppelkutjes xD
    maar geen wannebe biatch kutjes!!
    kijk onze muziek smaak en kleding is dan verschillend zo what?? ze accepteren me

    ik was eerst ook bang ik werd op de basisschool gepest maar nu gellukkig niet meer
    wees gewoon jezelf en DOE VROLIJK!!! egt waar dan respecteren ze je meestal wel

    je krijgt vooral gepest als je in je schulp kruipt!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    er is niemand anders o.O

    dat si het probleem

    maar ik laat geen angst zien..


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ik zal je vertellen.

    ik durf ook niet naaarschool.
    Ik had een vriendjee.
    Waarmee het nou uit is.
    en daar pesten ze me mee.
    dat gebeurde op kamp.
    en nou ben ik bang dat het in het nieuwe jaar nog erger word.
    k ben behoorlijk kwetsbaar, dus ik durf niet.
    xx


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    OOOH MYY GOSHH!
    zoow ernstig!
    ik iwl je graag helpen maar ik zou niet weten hoe!!
    maar als je te erg wordt gepest zou ik naar een andere school gaan..
    en als je het nog niet tegen je ouders hebt gezegt eerst tegen je ouders gaan zeggen!
    Maar ik zou het echt wel proberen.
    je moet ze gwn negeren!!
    niks van ze aantrekken en net doen alsof je ze niet hoort en alsof ze DOODE dikke zwijnen zijn ^^
    DUSS gwn lekker laten lulle over je!!
    okal ben jij fan.. BOEIEND!
    dat is toch jouw styl en die mag je zelf bepalen!!

    VEEL SUC6!!
    XX


    i can't pretend you're nothing special

    ik had daar op het einde van de eerste ook beetje last van[het was niet zo erg maar ze scholden wel enzo], mijn vriendinnen zaten in een andere klas en had ruzie met bijna iedereen in me eigen klas
    ik heb doen met mn soort mentor gepraat en die had ervoor gezorgt dat ik het jaar erna bij een vriendin in de klas kwam [de hele school werd met andere locaties gereorganiseert dus er waren ook veel nieuwe], ze vroegen wel waarom ik opeens in die klas zat, maar veel wisten dat ik het jaar ervoor een kudjaar had^^
    en dit jaar heb ik echt de grootste lol gehad, en heb weer meer zelfvertrouwen gekregen, daarom zegt ook niemand meer iets als ik iemand van de klas van vorig jaar tegenkom;)

    ik weet niet of je er iets aan hebt of dat het te laat is, maar veel succes iig;)


    If you want me to listen, whisper...

    Ik zal je vertellen.

    ik durf ook niet naaarschool.
    Ik had een vriendjee.
    Waarmee het nou uit is.
    en daar pesten ze me mee.
    dat gebeurde op kamp.
    en nou ben ik bang dat het in het nieuwe jaar nog erger word.
    k ben behoorlijk kwetsbaar, dus ik durf niet.
    xx


    Hee,

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad en heb ook nog nooit wat gekregen voor valentijns dag en ook nog nooit iemand afgewezen.

    Dat is pas erg.

    daar pesten ze mij ook mee, maar dat maakt mij nog niet zo veel uit.

    Maar meis jij moet dan zelf ook denken, het is uit. en ik had een vriendje, het komt goed.

    met het pesten, ik weet niet of dat goed gaat komen, want het is best heftig. 1 vriendi van mij is bang dat het zelfde als haar gaat gebeuren[jeugd en Privé] en af en toe heb ik wel zm neigingen, maar dan den ik aan de mensen die wel van mij houden, okl zijn dat er niet veel, tog houden +er wel mensen van mij, als ik die nit had. kon ik dit niet meer typen want dan was ik er niet meer.
    en als mijn vriendin mij niet had tegen gehouden 1x dan was ik er ook neit meer om dit te typen


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead