• Hoi. Weet je. Ik heb een goude tip voor jullie. Stijl je oor nooit met een stijltang! Dat doet pijn! Haha. 2 weekjes geleden -denk er nu pas aan om een topic te maken, hehe- was ik mijn haar aan het stijlen. Zet ik die stijltang prongeluk op mijn oor, nog geen seconde. En damn. Van voor en vanachter een kei grote blaas en mijn oorlel zag er de eerste dagen niet uit. En deed pijn. But nu is het bijna weg. Ghéhe.

    Edit: Ik ben er ook eens op gaan staan, stonden er twee roden strepen op mijn voet en kon ik amper nog stappen want dat deed zot veel pijn. Haha. ;d

    Ooit ook al meegemaakt? (baby)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 21:51 ]


    Some people make the world special just by being in it

    TeddyMurder schreef:
    Hahah mijn vriendin ging erop zitten :x Das pas pijnlijk.

    Haha, wtf. Dat is dom! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Haha, wtf. Dat is dom! :'D


    Ja, vind ik ook eigenlijk x'D


    Your make-up is terrible

    Alysse schreef:
    (...)
    Iew, dat moet ook pijn doen volgens mij.. xo

    Is het ook ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat heb ik nu nog nooit gehad :)

    Nee, maar ik stijl mijn haar tegenwoordig wel vaak en ga er niet mee stoppen(cat)

    (Ik ben morgen voor één dag een vampier samen met charlotte, ghaha lang leven carnaval(krul))


    The soul needs autumn.

    Ja, heel vaak. Ik keek in de spiegel en wilde m'n stijltang pakken die op m'n bed lag -terwijl-ie heel heet was- maar ik greep precies IN die stijltang, heb er echt hele dikke vingers van gehad. :/


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny