• De stelling van vandaag luidt:
    Kindsterren worden te jong beroemd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik neem die kinderen sowieso niet serieus - Kijk naar die Jordy van Loon, wie vind dat nou leuk?

    - Het is niet alleen die kleine kinderen (die sterren moeten voorstellen) wat ik niet serieus vind, ook die programma's zoals X-Factor draaien bíjna altijd op niets uit. En als er dan een single is van diegene, hoor je er later nooit meer wat van.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het oneens

    Waarom?

    Meestal kunnen kindersterren wel goed met media omgaan en zijn dan ook beter voorbereid op de toekomst

    X


    Don't stop believing, and you will be happy

    Moet een normale jeugd hebben?

    Serieus, wat is normaal ?
    Je bedoeld, een gemiddelde jeugd.

    Ik denk van niet, het gaat om de opvoeding.
    Daarbij, ouders beinvloeden dit en bepalen dit grotendeels/helemaal. Dus wie zijn wij om te bepalen wat goed is voor iemands anders kind?

    en eigenlijk is het een vraag en niet een stelling. want het klopt, kindersterren worden steeds vaker al op jonge leeftijd beroemd xD

    Dat is hun eigen keus.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ja. Kinderen moeten een normale jeugd kunnen hebben en niet steeds weer achtervolgd worden door media of zo. Is ook niet echt goed voor hun opvoeding en latere leven :]

    Maar sommige kunnen er niet aan doen. Kijk naar de kinderen van Katie Holmes & Tom Cruise, Gwen Stefanie, Angelina Jolie & Brad Pitt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    eend


    Hoi is het beste woord, doei komt erna

    Eens
    Maar als ze ouder zijn dan zijn het geen kindersterren meer(nerd)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    MacGregor schreef:
    Daarom noemen ze ook kindsterren.
    En wat dan nog, als ze talent hebben dan moeten die dat tonen he.


    Inderdaad. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Kindsterren hebben recht op een normale educatie, en educatie krijg je niet op een filmset/toneel.
    Kthxbai.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, ieder kind heeft het recht om nog kind te zijn. Dat wordt de beroemdje sterretjes afgepakt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mee eens, en dan denken ze ook dat ze heel wat zijn. Daar heb ik zo'n hekel aan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Compass schreef:
    Mwoah, als je goed met de media om kan... (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Volledig eens.


    Happiness hit her like a train on a track