• Ja, een zeurtopic.
    Ja, naar aanleiding van mijn topic over die fotocamera's en andere discussies.
    Nee, je bent niet verplicht dit te lezen, dat je het ff weet.

    Ik irriteer me steeds meer en steeds erger aan mensen hier die klakkeloos gaan reageren zonder ook maar één pagina door te hebben gescanned, en vragen stellen of opmerkingen maken die al lang zijn beantwoord. Of wanneer je een discussie voert, dat mensen de ander zichzelf 100 keer laten herhalen door gewoon met hetzelfde argument te blijven komen, terwijl daar al lang iets op is gezegd. Serieus, ik kan soms net zo goed mijn eerdere reacties precies kopieren en dan heb ik gewoon een passend antwoord. Of mensen die argumenten negeren; wees dan op zijn minst zo sportief om te zeggen dat de ander daar gelijk in heeft.
    En nu kom ik over alsof ik denk dat iedereen dat doet behalve ik, dat is niet zo.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 22:18 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FOUT! Dat is een contaminatie! Je kunt je niet ergens aan irriteren, je kunt je ergens aan ergeren, en iemand kan jou irriteren. Jaja, onthoudt dat goed jongedame.
    Zo.
    Dat moest even.
    :)


    Life is hard and then we die

    Je hebt wel gelijk. Daarom reageer ik meestal ook niet in zulke topics (: Maar soms kan ik 't niet laten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja,ik snap wel dat mensen niet altijd alles doorlezen.
    Ik doe dat ook niet altijd :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tsja, je vind van jezelf altijd dat je gelijk hebt, en anderen vinden van niet. Idc :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Tsja, je vind van jezelf altijd dat je gelijk hebt, en anderen vinden van niet. Idc :3

    Ja maar een ander komt 9 van de 10 keer wel met een argument dat je gewoon goed vind, maar daar wordt dan niets van gezegd. Ik vind het zo fantsoenlijk om dat dan even toe te geven.
    @PukkelXDing: Je herinnert me eraan dat ik nog huiswerk moet maken, dankje vriendelijk :'D Méh, I know, ik heb die fout 3 weken geleden nog gehad met Nederlands, maar ik denk na een lange week niet echt na over mijn Nederlands op Q :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Ja maar een ander komt 9 van de 10 keer wel met een argument dat je gewoon goed vind, maar daar wordt dan niets van gezegd. Ik vind het zo fantsoenlijk om dat dan even toe te geven.

    Nou als ik het er mee eens ben zeg ik dat gewoon, zo niet dan laat ik het ook weten :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Nou als ik het er mee eens ben zeg ik dat gewoon, zo niet dan laat ik het ook weten :')

    Dat is precies wat ik bedoel (: <- Ik deed er 4 keer over om dit goed te typen. Epic failure.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 22:27 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    In je topic over fotografie kwam je ook best vaak met dezelfde argumenten.


    Olive

    Galgje, het begint met de P, en eindigt op uberrrrr (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Galgje, het begint met de P, en eindigt op uberrrrr (krul)

    Nog één comment over pubers en ik ga heel je forumgeschiedenis af (kan dat eigenlijk van andere users) op zoek naar een reactie die niet over pubers gaat. :'D
    Mensen die zichzelf herhalen heeft niets met de puberteit te maken, lijkt mij.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Proserpina schreef:
    In je topic over fotografie kwam je ook best vaak met dezelfde argumenten.

    Ahum. Ik quote uit dit topic, het bericht waarop je zojuist dus hebt gereageerd:
    Of wanneer je een discussie voert, dat mensen de ander zichzelf 100 keer laten herhalen door gewoon met hetzelfde argument te blijven komen, terwijl daar al lang iets op is gezegd. Serieus, ik kan soms net zo goed mijn eerdere reacties precies kopieren en dan heb ik gewoon een passend antwoord.

    Ik ga echt janken daarlijk. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Ik ga echt janken daarlijk. :'D


    En daarom dat ik er dus op reageer. In je topic over fotografie kwam je steeds met kinderen die het cool vinden om een fotocamera te hebben.


    Olive

    Proserpina schreef:
    (...)

    En daarom dat ik er dus op reageer. In je topic over fotografie kwam je steeds met kinderen die het cool vinden om een fotocamera te hebben.

    Omdat iedereen constant begon over 'ik ken mensen die het voor hun opleiding doen' of andere dingen die gewoon logischerwijze niet onder de groep mensen die ik bedoel vallen. Snapte.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    & het irriteert mij dat er precies best veel dingen zijn die jou irriteren, but who cares ? :)


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    & het irriteert mij dat er precies best veel dingen zijn die jou irriteren, but who cares ? :)

    Jij dus blijkbaar. :')
    Er is maar vrij weinig in het dagelijkse leven dat mij irriteert hoor, maar op Q, gosh. En nu niet aankomen met 'Ga dan weg', want als dat nodig was, had ik dat ook al lang gedaan.
    Ik heb geen idee waarom ik zo loop te chaggerijnen trouwens, sorry. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.