• De stelling van vandaag luidt:
    Men kijkt eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Huh? Nee? :'D


    ars moriendi

    Meestal wel,

    Tegenwoordig word je beoordeelt op je uiterlijk en daar hoort de rolstoel ook bij.. Terwijl die mensen vet veel kunnen

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 0:02 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oneens,sommigen kijken eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin,andere kijken eerst naar de persoon er in en dan pas naar de rolstoel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oneens.


    Live life like a raver.

    Jezus welke stellingen zijn dit eigenlijk tegenwoordig.

    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.

    Uhm... Vage stelling :') Maargoed. Dat verschilt volgens mij per persoon. Ik denk dat bij mij de persoon erin het eerst zal opvallen in ieder geval.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    Gradually, then suddenly..

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.

    Spijtig genoeg is dit de waarheid.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jammer genoeg wel.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Capulet schreef:
    Jezus welke stellingen zijn dit eigenlijk tegenwoordig.


    If we had not a soul, music would have created it.

    true


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nou ik niet. Maar ik denk de meeste mensen wel.

    Ik ken niemand die in een rolstoel zit en ik zie ook bijna nooit mensen in een rolstoel in mijn dorp of de plaatsen waar ik kom, dus hier kan ik niet echt over oordelen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.