• Dat vroeg ik me af. Ik sta eigenlijk vrij snel op, omdat ik weet als ik niet meteen eruit ga in tijdnood kom [of ik gewoon weer in slaap val]. Dus ik sta sowieso wel in 1 minuutje op. Waarvan een halve minuut is dat ik mijn wekker aan het zoeken ben met mijn hand om er vervolgens op te gaan slaan. want de wekker gaat af

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 15:39 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik meestal erg lang xD

    soms na 3 minuten en soms half acht. en dan moet ik rennen mijn wekker gaat om zes uur af omdat ik dan het gevoel heb dat ik kan uitslapen en dat mijn dag wat langer duurt.


    -'The wonder' has a name: Justin Bieber

    5 - 10 min.

    8 min :3


    Don't be a drag, just be a queen.

    Kwartiertje. Na de eerste keer wakker worden duurt het vrij lang. Douchen en vooral aankleden gaat heel snel bij mij.

    NinaHUMANOID schreef:
    Ik doe er maximaal 15 sec. over :]


    I hope you die :3

    Ik word wakker, blijf dan vervolgens nog even liggen, waardoor ik weer in slaap val, en standaard te laat kom. Dus dan moet ik weer helemaal haasten en dan ben ik meestal 5 min. te laat buiten om naar school te fietsen met een vriendin.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    20 minuten :Y)

    Maximaal 2 minuten omdat ik anders ga stressen in mijn bed.


    it's so empty living behind these castle walls

    Een half uur.
    Ik ben gewoon verslaafd aan slapen.


    I've got your back like a bra strap.

    Mijn ma wekt mij 5 minuten voor mijn wekker afgaat. Dan sla ik dat ding uit en lig nog 10 minuten slapen. En dan komt ma me uit mijn bed sleuren, zodat ik mijn bus niet mis.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Gelijk, Want anders val ik weer in slaap en heb ik een probleem ;X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    15min. :X

    Soms wel 3 kwartier :$ Maar dan kom ik ook egt in tijdnood en moet ik snel fietse naar school :$!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Eloquently schreef:
    Veel te lang ;x mijn moeder wekt me om 10 voor 7 en ik kom er meestal pas uit om half 8 :')


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.