• Mijn vriendin heeft op haar profielfoto op hyves zegmaar zo'n hemdje aan. En daar zie je dus een stukje bh bovenuit steken .
    -dat doet ze express voor reactie's van jongens maarja ;s-

    En dus reageerde ik van;
    ''Mooie bh xd''
    En toen zag ik ineens zo'n spot van zo'n Elmo poppetje en die heette :
    'Ik zie je bh'
    Dus ik lag plat . XD

    Had iemand gewoon speciaal daarvoor een hyves gemaakt . xd

    Zo dat moest ik even zeggen. :'D
    Iemand nog gekke spots of dergelijke ? :3
    Kunnen jullie er ook niet tegen als mensen express 'delen' gaan showen voor reactie's van jongens? ö

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 20:54 ]

    haha, best wel droog.
    Ik had een keer een opblaaspop van een vriendin gespot? :3


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    haha, best wel droog.
    Ik had een keer een opblaaspop van een vriendin gespot? :3

    Haha, dat doe ik ook altijd dingen in de omgeving spotter zoals een stoel ofzo . x'D

    Jah, mensen spotten ALTIJD m'n tieten of m'n kont. En is het niet op Hyves, dan zitten ze er op school wel aan. B)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Altijd als ik een foto maak in het kantoortje bij ons, spot een vriendin van mij het gordijn.
    ''Omdat ik je gordijn gewoon mooi vind!'' Zegt ze dan xD
    Ik lig dat altijd strijk, omdat ze het keer op keer doet. En dat terwijl het gewoon een lap stof is, vastgemaakt met spijkers XDD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Suffer schreef:
    Jah, mensen spotten ALTIJD m'n tieten of m'n kont. En is het niet op Hyves, dan zitten ze er op school wel aan. B)

    Dat heeft iemand mij eens geflikt. Greep ie ineens naar mijn bikinitop (verklaart mijn ongemak in het zwembad later). Heb bijna zijn arm gebroken. Goh, wat was ik toen over m'n toeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan er sowieso niet tegen als mensen zo sletterig doen. ;x & je ze spotten dus echt overal haha. Ik verwijder ze nu omdat het ook lelijk is.


    when words fail, music speaks.

    Ik vind dat soort foto's verschrikkelijk. Net of ze zichzelf moeten verkopen, ofzo. Nee, dankje.


    Protège moi de mes désirs.

    Aahah XD

    Ik heb op me hyves een plaatje van
    Player zijn is niet cool
    Player zijn is niet stoer
    Het enige wat een player is
    Is een mannelijke hoer

    En bij mannelijke hoer is er een heel irritant, dom, groot meisje gespot
    Echt lomp. Nu reageert iedereen op eens alleen om die spot :3


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat heeft iemand mij eens geflikt. Greep ie ineens naar mijn bikinitop (verklaart mijn ongemak in het zwembad later). Heb bijna zijn arm gebroken. Goh, wat was ik toen over m'n toeren.


    Ja, ik laat me er dan ook écht niet bij zitten. Heb al een paar keer mot gehad met de directeur en die gasten die dat doen omdat ze het bleven doen. Inmiddels valt het mee. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny