• Hi (:
    Ik ben op zoek naar een mooie story om te lezen, maar ik ben best wel kieskeurig :x Ik ben op zoek naar een drama/liefdesverhaal, er mag zeker een vleugje mystiek inzitten. En het liefst geen fanfic. Als het een fanfic is, dan enkel van Nick Jonas ;$ En graag wat realistisch en geloofwaardig geschreven, met een goed verhaal.
    Het mag ook iets zijn met fantasie, niet zoals Twilight, maar zelf verzonnen. Zoals dit verhaal, dat vond ik echt een geniaal verhaal!
    Ken je zo een, of heb je zelf zoiets? Please, let me know. I'm desperate searching, haha (:
    Alvast super bedankt, liefs.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 15:00 ]


    Like a phoenix rising from the ashes

    Sarah, vampier verscheurd tussen twee werelden.

    Misschien lame titel, maar wellicht is het het soort verhaal dat je zoekt. Ik heb het geschreven voor ik Twilight uberhaupt kende, dus aan dat criterium voldoet het sowiezo al.
    Vampier Sarah vlucht uit de Onderwereld en komt in het milieu van de Stervelingen, mensen dus, terecht. Ze ontmoet de jongen Ramon en zowel zonder als met hem leert ze de verschillende werelden kennen, die beide niet zonder gevaar zijn.

    Kinda domme uitleg, maar er gebeurt zoveel in het verhaal dat het niet goed samen te vatten is. Hij is overigens al voltooid :]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 14:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kinda domme uitleg, maar er gebeurt zoveel in het verhaal dat het niet goed samen te vatten is. Hij is overigens al voltooid :]

    Oh, dat appricieer ik (: Ik zal eens kijken. Als ik hem niet mooi vind ligt het iig niet aan jou ofzo! Ik ben gwn moeilijk x')


    Like a phoenix rising from the ashes

    ..


    Like a phoenix rising from the ashes

    Her name was Cristine Bewford.
    :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Over een geest.
    Het is er ook in het NL. wel met bekende mensen. Maar het is echt goed!

    http://www.quizlet.nl/stories/15126/de-6e-maand-copykimberley/

    Naam: De 6e Maand.
    Genre: Drama, Romantiek.
    Leeftijdskeuring: 16+.
    Geschreven: Ik-vorm.
    Pov: Karen Johnson.
    Status: In Ontwikkeling.
    Aantal hoofdstukken in de maak: 12.

    Dit boek zal 12 hoofdstukken bevatten, het word in delen geschreven als story, elk hoofdstuk zal 25 bladzijdes bevatten.

    Hier een voorproefje:
    ik keek in de spiegel naar mijn lange golvende haar. Ik twijfelde geen seconde en zette de schaar in mijn haren, ik zag de lange plukken langzaam richting de grond dwarrelen, pluk na pluk viel op de grond. Langzamerhand zag ik mijn lange haar korter en korter worden, tot op het punt dat de oude Karen was verdwenen en de nieuwe Karen verscheen.
    Deze nieuwe look zal mijn moeder wel afkeuren, maar dat kon me niks schelen, ik bemoei me ook niet met haar leven. Ik was klaar met mijn haar en zette de douche aan, ik trok mijn kleding uit en stapte onder de warme douche. De warme stralen gleden over mijn lichaam.


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik heb wel een verhaal, dat gaat over Edward en Bella
    maar is wel totaal anders haha
    hier zijn het juist tegenpolen ;)
    http://www.quizlet.nl/chapters/108067/intro/
    kijk maar of je het wat vind of niet ;)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 11:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Godver zeg, wat doet dit teringding moeilijk --" Waarom kan ik die andere dingen niet gewoon verwijderen? Grr, ik word daar echt pissed van, sorry voor de verneuking van de topic. :+ Ik snap echt niet hoe het werkt.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 11:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    http://www.quizlet.nl/stories/15348/the-silver-light-in-your-heart/
    http://www.quizlet.nl/stories/13372/demon-for-me/
    http://www.quizlet.nl/stories/5779/dark-magic/

    Dit zijn alle drie van mijn story's, ik weet niet hoe je die url moet doen, dus heb ik het zo maar even gedaan. Kijk maar welke je leuker vind. ;)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je kan de mijne wel lezen? (:
    Hij heet When she cries, is afgewerkt en telt 3 delen.
    Het is een drama, realistisch én zonder bekende personen.
    x


    Never run out of reasons to smile...

    myne:

    - geen fanfic
    - liefdesverhaal
    - realistisch (hoop ik iig ;p)

    http://www.quizlet.nl/stories/14848/somebody-special/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hmmm..
    Ik heb er wel.. Ergens zijn ze wel fanfic, maar ergens eigenlijk ook weer niet.. Snap je me?
    In 'Confidence Isn't Enough' komt Th er wel in voor, maar het is niet zo dat je er een relatie mee krijg ofzo, want da's zo standaard. Het gaat over een meisje die de beste vriendin van de tweeling is, maar je kan je evengoed The J-B erbij voorstellen, snap je? Want het gaat erover dat het meisje voor hetzelfde geslacht valt. Het draait gewoon om hààr leven. En niets anders.Dus éigenlijk is het niet echt een fanfic.
    Mijn andere story 'Hands Up. FBI [TH]' Is eigenlijk ook niet echt fanfic-fanfic. Ze komen er ook in voor, Maar 't is weer niet zoals bij anderen. Even mijn visie over hoe het gaat worden: Th wordt gegijzeld. Kelly, een succesvolle Fbi agente, moet hen vrij zien te krijgen. Het is geen fanfic vind ik, omdat het eigenlijk om Kelly draait, die een bepaalde kamer heeft in haar huis waar ze nooit meer in durft. Na die gijzeling ben ik van plan om Kelly contact te laten houden met de band Ik moet zien dat ik niet vertel wat er gaat gebeuren, natuurlijk maar uiteindelijk zal het verhaal een echt éinde hebben. Letterlijk dan. En dat einde zal te maken hebben met die kamer.
    Beiden dus niet echt een fanfic. Je kan de personen gerust vervangen (':
    ______________
    x


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb een vampierverhaal, totaal zelf verzonnen.
    Het is alleen wel dat Bill Kaulitz er soort van in voor zal komen. De rest van de band niet bepaald.
    Het verhaal is vooral heel tragisch en erg mysterieus en raadselachtig

    Het heet: The Eyes of a Stranger

    Moet je maar even kijken.


    ×Bury all your secrets in my skin×