• •      Q - P O D C A S T & S T O R Y       •

          De allerleukste podcast over lezen, schrijven en andere creativiteit die je kunt beluisteren op Spotify!
          In de Q-podcast delen de leden van onze geliefde community alles over hun creatieve hobbies.
          Ga met ons mee op reis en luister naar de mooiste verhalen en fantastische herinneringen aan het lezen, schrijven, dichten en meer.

    In dit topic vindt je updates, extra's en de behind the scenes van het maken van de podcast en worden de gasten aangekondigd.
    In de gaten houden dus!

    Link naar de Story van de Podcast



    SIC | PARVIS | MAGNA

    aaa jij hebt altijd van die heerlijk creatieve ideeën :>


    because i knew you, i have been changed for good

    Wow, dit is heel origineel en moedig! Ik ben wel benieuwd :Y)


    Caution first, always.

    Heeeel erg tof!

    Ik moest laatst aan het Q-vriendenboekje denken dat ooit bestond en nu zie ik dit topic, nice! Ik ben benieuwd!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aaa, ik had deze bijna gemist! Ben benieuwd ^^


    help


    •      U P D A T E      •

          Hoi iedereen, hier een kleine update!
    Fantastisch dat jullie je interesse hebben getoond in de podcast en ik werk er nog steeds vol enthousiasme aan!
    Net als elk creatief proces zit er echter veel werk achter de schermen en is het niet altijd mogelijk om er evenveel tijd voor te maken.

    De eerste drie podcasts zijn in ieder geval opgenomen!
    Momenteel werk ik aan de planning met nieuwe gasten en hoop ik in Augustus de eerste podcast online te zetten.

    Blijf het topic volgen om op de hoogte te blijven voor de aankondiging van de gasten en hopelijk, tot snel!

    Link naar de Story van de Podcast

    [ bericht aangepast op 21 juni 2023 - 9:57 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Logisch dat het in elkaar zetten wat tijd kost, en tof dat de eerste afleveringen jn elk geval al opgenomen zijn. Ik ben erg benieuwd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn


    •      U P D A T E      •

          Hoi iedereen,

    In deze post maak ik bekend dat de eerste gast Natascha zal zijn!
    Super leuk natuurlijk, want Natascha loopt hier al heeeel lang rond en heeft een hoop te vertellen als auteur en redacteur.

    Ben je ook zo benieuwd?
    Eind augustus komt dit super leuke gesprek online.

    Natascha's profiel op Qreaties
    Link naar de Story van de Podcast


    [ bericht aangepast op 27 juli 2023 - 20:41 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    OMG Yeeeeeeeeeeeesssss, kan niet wachten!!!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2023 - 22:49 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Aaaaah wat super leuk!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het was echt superleuk om eraan mee te werken! En minder spannend dan ik vreesde, haha. :Y)
    Ben benieuwd naar het eindresultaat (ik weet tbh niet eens meer wat ik verteld heb xD) en ik ben ook heel benieuwd naar de andere podcasts. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oehh ik kijk er naar uit!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben ook heel erg benieuwd naar het eindresultaat! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    •      B E H I N D T H E S C E N E S      •

          Hoi iedereen!
    Hier een kleine blik achter de schermen.




    SIC | PARVIS | MAGNA


    •      A F L E V E R I N G      1      •

          Hoi iedereen,

    Na lang zwoegen en uitstellen ben ik super verheugd jullie mee te delen dat de eerste aflevering van de Podcast online staat op Spotify en Podbean!
    In deze aflevering interview ik Natascha over haar werk en ervaringen met het schrijven.
    Ik wil natuurlijk Natascha heel erg bedanken voor alles, zonder haar was er geen podcast!
    Verder is het natuurlijk een eerste aflevering en daarmee gaan wat schoonheidsfoutjes gepaard, maar feedback, ideen voor gasten en natuurlijk gespreksonderwerpen zijn van harte welkom :)

    Natascha's profiel op Qreaties
    Link naar het hoofdstuk voor een tipje van de sluier!


    De podcasts vind je hier:

    Podbean
    Spotify


    [ bericht aangepast op 31 aug 2023 - 22:33 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA