• Want hij eet nogat. En pizza, ei en kaas. En pindakaas vind hij het lekkerst :'D
    Worst en vis lust ie juist niet, haha.

    Eten jullie huisdieren vreemde dingen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn katten houden alleen niet van groente en fruit, voor de rest eten ze alles.
    En ze jatten de botjes van de hond >.<
    Pepernoten vinden ze trouwens heel lekker.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hahahah mijn hond/wolfgeval/monster-ding eet sperzieboontjes, aardappel, brocoli, vlees, drinkt heel graag 7-up en dan draait hij serieus helemaal door van hyperheid. Hij eet altijd de tulpen op die we op tafel hebben staan omdat hij die lekker vind. En ook de aloë vera plant, die vind die schijnbaar ook lekker :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn hamster eet veel;)
    alle groentes lust ze, en pijnboompitten en pinda's vind ze lekker.. maar alles wel ik superkleine porties.
    ze heeft ook een keer een achterkant van een theelepeltje met pindakaas op ;)


    x Nikki

    soms onze poes lust gwn heerlijk alles


    Het komt wel goed schatje <3

    bapaobroodjes? o.O nah, dat is niet vreemd. Verder niet echt. ze eten vooral katteneten, maar ook spaghetti, ham, kaas, tomatensaus, zulk soort dingen.


    Destroy what destroys you.

    Mijn hond eet fruit.
    Ze lust het liefst appelsienen xd


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Soms moet mijn kat naar binnen (hij gaat altijd naar buiten.) Dan wil hij niet. Dan doen we de deur open en gaat hij met zijn poot tegen de deur krabben, en zo gaat het soms een hele tijd xD


    Protect me from what I want

    mijne niet


    FBI U.S.A. story

    Katten zijn altijd vreemd(nerd)
    Mijn pa's hond eet alles, echt alles! Het liefste drop..
    De mijne eet ook alles,heel grappig als je ziet hoe zij dat drop is aan het etenxD


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    en myn konijn eet mens O_O.
    mijn moeder liep in mn kamer. en ik had mn konijn losgelaten en toen nam hij een hap van me moeder.

    en toen moest mn konijn weg O-o. heb ik hem aangeleerd om mensen te bijten. doet mijn moeder hem weg. zo niet leuk ;[


    The magic will never end.

    mijn hond eet alles die eet middag en ijscreme en zo van die dingen en mijn kat eet ook vanalles (lol)


    me, myself and i love music

    mijn hond eet alles behalve komkommer :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mijn hond lust augurken :P


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn vogel lust volgens mij echt alles -.-
    hij zit het tenminste altijd van iedereen te jatten


    Nvt

    Mijn kat lust echt bijna alles gewoon. Kaas vooral, en aardappel met jus.


    Hope goes lost but never dies.