• Want hij eet nogat. En pizza, ei en kaas. En pindakaas vind hij het lekkerst :'D
    Worst en vis lust ie juist niet, haha.

    Eten jullie huisdieren vreemde dingen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OHja mijn kat eet en likt ook aan plastic zakken....
    soms slaapt die er zelfs in

    Mijn kat eet de bonken van mijn hond op :P


    without fear thy can not have courage.

    onze kat lust boterhammen met ei,kaas,vissalade,salami,vleessalade,martinosalade,pate,komkommersalade,speculoospasta,.............................................. maar vooral mijn zelfgemaakte katten stoofpot (blikvoer,brokjes,kattensnoepjes,melk,vleessaus en nog meer melk in een pot en dan goed roeren!!!)[center][/center]

    mij kat eet boter&drop
    xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Mijn kat is.... Nouja dik is niet eens de goede omschrijving. Hij weeg evenveel als 2 normale katten! Hij is superlief, en superdik maar dat maakt niet uit. Dat maakt hem uniek. Hij past niet meer door het kattenluik en nu gaan we een hondenluik voor hem kopen. Ook hing hij over de kattenmand heen dus toen hebben we zo'n kussen gekocht..... Maar hij is zoooo lief! Hij doet echt geen vlieg kwaad!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    myn kat eet caviavoer & wortels..,
    dan kreupt ze in 1 vn de caviakotten en begint hun eten op te eten, grappig om te zien x]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 12:07 ]


    i put the fun in funeral

    mijn kat is verzot op alles met granen (koekjes, cornflakes,..) chips en daar is hij nog willekeurig in, alleen zout en paprika, soms ook pickels. En natuurlijk zijn favoriet chocolade, maar voor de rest eet hij ook dingen als pizza en fruit (druiven en aardbeien)


    I'm confused! Wait maybe I'm not...

    Genius schreef:
    Mijn kat houd van sm :')

    haha :'DD

    mn cavia drinkt thee en jus d'organge, eet ijs, tandpasta, zoutjes en brood (een keertje zat ie op mn schoot en jatte mn broodje uit mn mond xD:S)


    i put the fun in funeral

    Onze hond eet de schutting kaal en die bestaat uit conniferen. ><


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    mijn hond eet paprika, en alle soorten groente ;D
    de kat doet alsof hij olijven lust, maar hij rolt ze alleen door de kamer


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    mijn kat eet echt alles, ze heeft eens de cake uit m'n handen getrokken.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    haha wij hebben kippen en kippen eten zowat alles dus die zijn sowieso raar xd. Maar ze vinden cornflakepops mega lekker xd.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn hond is homo.
    En ik meen het XD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.