• -Topicbui-Als je ruzie hebt en mensen gaan je uitlachen. Het liefst trap ik hun hoofd eraf ._______.
    EN EN EN: Als je typfoutjes maakt zeggen ze dan 'LEER TYPEN HAHAHA', alleen omdat ze niks beters hebben te zeggen. Oh man. En als ik boos ben.. naja dan wil je me niet meemaken want ik ben voor geweld, lol.

    Alleen is het maar één zover gekomen dat ik iemand begon te trappen en te slaan. Want meestal komen die ruzies op MSN en dan kan ik niks doen.

    Wat haten jullie als je ruzie hebt ofzo?


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat iedereen naar je komt van 'wat scheeelt er?'
    fock off bitches, none of ur business.

    Achterlijke opmerkingen maken, omdat ze 't toch niet van je kunnen winnen.
    En dan praat ik over verbaal.
    En als ze zo girlie aan je haren trekken, sla gewoon met je vuist.
    En dan praat ik over non-verbaal. ^-^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    t hoeft bij mij al niet eens tot een ruzie te komen. het nadeel van computers is dat als je iets zegt het verkeerd over kan komen terwijl je iets misschien heel anders bedoelt godver moet echt van de baileys afblijven, ik praat echt bullshit xD met de gevolgen dat je er ruzie over krijgt.

    JoJudicious schreef:
    Achterlijke opmerkingen maken, omdat ze 't toch niet van je kunnen winnen.
    En dan praat ik over verbaal.
    En als ze zo girlie aan je haren trekken, sla gewoon met je vuist.
    En dan praat ik over non-verbaal. ^-^
    OMG JA, aan haren trekken komt bij mij over als, dat ze verder niks kunnen. Omdat eigenlijk aan de haren trekken altijd wel pijn doen.
    Come on, vuisten zijn meer awesome.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)OMG JA, aan haren trekken komt bij mij over als, dat ze verder niks kunnen. Omdat eigenlijk aan de haren trekken altijd wel pijn doen.
    Come on, vuisten zijn meer awesome.

    'Ghehe, jij begrijpt 't. ;')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb niet vaak ruzie (neen, echt waar!). Maar het is inderdaad vet irritant als mensen dat gaan doen :B. En zielig.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb best wel vaak ruzie en dan ben ik niet meteen voor geweld, maar als iemand me écht boos maakt dan ben ik gewoon zwaar vóór geweld :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat iemand heel koeltjes doet en mij steeds verbeterd x) Arghh (6)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whahah ik lach mensen ook soms uit als ze boos zijn, mijn vader lach ik ook altijd uit
    Maar dan gaat die meelachen :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ja zeker,, als ik focking pissig ben dan kan ik dt echt niet hebbn '-,...,-'


    The Truth is always merciless

    zij; 'Wat scheelt er?' dan zeg ik; 'Niets.'
    dan zegt zij; 'Jawel, er is iets, je bent zo.. anders..' dan zeg ik; 'Anders?' zij; 'Ja..' ik;'Wat bedoel je met anders?' zij; 'normaal lach je veel en nu ben je gewoon.. anders.'
    Ik kan onmogelijk altijd lachen.
    Wat ik ook haat is wanneer ze gelijk willen hebben terwijl dat niet zo is.


    All this dampness is damp.

    Ik haat het als goede vriendinnen van me onder elkaar ruzie hebben. Dan zit ik daar zo tussenin en dan wil ik dat oplossen, maar op hetzelfde moment wil ik ook geen ruzie met hen. Dát haat ik.


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat ik daarna niet meer tegen diegene durf te praten :$


    Life is hard and then we die

    Pantoufle schreef:
    Dat iemand heel koeltjes doet en mij steeds verbeterd x) Arghh (6)

    Pantoufle schreef:
    Dat iemand heel koeltjes doet en mij steeds verbeterd x) Arghh (6)