• "Where dwell the brave at heart,their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

    "Gefeliciteerd! Ik ben hoofdmonitor Anouk en ik ben verrukt om jullie welkom te heten in de afdeling Gryffindor. Ons embleem is de leeuw, de dapperste van alle wezens; onze afdelingskleuren zijn scharlakenrood en goud, en onze common room bevindt zich in de toren van Gryffindor.

    Dit is, heel simpel, de beste afdeling op Hogwarts/Zweinstein. Het is waar de dapperste en stoutmoedigste terecht komen – bijvoorbeeld: Albus Perkamentus! Ja, Albus Perkamentus zelf, de grootste tovenaar van onze tijd, was een Gryfindor! Als dat niet genoeg is voor je, dan weet ik niet wat dat wel kan zijn.

    Ik zal je niet lang ophouden, gezien alles wat je hoeft te doen om meer over je afdeling te weten te komen, mij de trap op te volgen is, terwijl ik jullie naar jullie slaapzalen leidt. Geniet van je tijd op Hogwarts – maar hoe zou je dat niet kunnen doen? Je bent deel geworden van de beste afdeling van de school.

    Alle Gryffindors, verzamel hier. Geef uw naam, en ik geef u uw wachtwoord"


    Maurauder's Map
    Hufflepuff Common Room
    Ravenclaw Common Room
    Slytherin Common Room
    Great Hall

    Head of House and Head Boys/Girls

    Head of House
    Gimlas
    Head Girl
    Bombalurina

    Gryffindors

    Bombalurina Anouk
    Scamander Amber
    Mullingford Annemarije
    Alchemist Marthe
    Tonto Jolanda
    Capaldi Tara
    Wunjo Fanny
    Comanche
    Eternamente Sacha
    xxSummerxx
    Sonyara Shirly
    BlackDust Roosmarijn
    Lilyy
    Fortunatis Sophie
    Texeira Cheryl
    Sequence Amaranthe
    Nyctophilla Yazmine
    obliviate4my



    Opdracht maand Oktober

    Het is het begin van het schooljaar, en iedereen is ingedeeld bij zijn of haar afdeling. Maar wat is een afdeling nu zonder een embleem? Steek de koppen bij elkaar, of maak ieders een aparte creatie, waaruit jullie er eentje selecteren om mee te doen. Dit mag getekend, geschilderd, bewerkt of zelfs fotografie (magisch (gif) of muggle (jpg)) zijn. Voor het einde van de maand moet aan het afdelinghoofd bekend gemaakt worden welke creatie meedoet. De winnende afdeling verdient 50 punten, de tweede 40, etc. Jullie krijgen hiervoor de tijd tot 31 Oktober.

    "You might belong in Gryffindor,
    Where dwell the brave at heart,
    Their daring, nerve and chivalry
    Set Gryffindors apart"

    -The Sorting Hat

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 16:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2013 - 20:37 ]


    Miep

    Mijn topics :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gryffindor all the way :Y)

    Wunjo schreef:
    Mijn topics :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Gryffindor *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Yay, ik ga zo mijn username veranderen in een harry potter related username c:

    Go go Gryffindor, go go Gryffindor!


    help

    Gimlas schreef:
    Yay, ik ga zo mijn username veranderen in een harry potter related username c:


    Ben benieuwd, ghehe :Y)
    Ik wil ook een nieuwe username, maar alles wat ik bedenk is bezet of ooit gebruikt.(cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gimlas schreef:
    Yay, ik ga zo mijn username veranderen in een harry potter related username c:

    I'm curious(wbw)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    I'm curious(wbw)


    Ik wil ’t zeggen, maar doe het toch maar niet haha. :[ anders zullen die Slytherin’s 'm misschien innemen. :c

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 20:49 ]

    Gimlas schreef:
    (...)

    Ik wil ’t zetten, maar doe het toch maar niet haha. :[ anders zullen die Slytherin’s 'm misschien innemen. :c

    Praat geheimtaal? Dan zal ik wel even adviseren om me te vertellen hoe ik het precies moet ontcijferen.
    OH ja en btw voor als het nog niet duidelijk was, ik ben een Gryffindor en ben hier om iedereen te stalken en irritant te doen. En natuurlijk om de Slytherins in te maken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gimlas schreef:
    (...)

    Ik wil ’t zeggen, maar doe het toch maar niet haha. :[ anders zullen die Slytherin’s 'm misschien innemen. :c


    Haha. :'D Ik ben ook wel benieuwd. ^^

    Ik heb tot nu toe nog geen Harry Potter-related username gehad... Shame.


    help

    Capaldi schreef:
    (...)
    Praat geheimtaal? Dan zal ik wel even adviseren om me te vertellen hoe ik het precies moet ontcijferen.
    OH ja en btw voor als het nog niet duidelijk was, ik ben een Gryffindor en ben hier om iedereen te stalken en irritant te doen. En natuurlijk om de Slytherins in te maken.


    LIMONADESCHRIFT.

    Oké, ja. Het is ook niet echt handig als iedereen de code dan weet, haha. :'D Ik zou eigenlijk moeten studeren.


    help

    Haii Haii (:


    We accept the love we think we deserve <'3

    Ik ben er net achter gekomen dat ik nog nooit een naam heb gehad die HP related was. I feel bad now


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lilyy schreef:
    Haii Haii (:

    HII


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."