• Ik ben dus verliefd op een jongen, en hij heeft een ex. Ik weet niet precies wat er tussen hun gebeurd is, maargoed. Hij is klaar met haar, maar zij niet met hem.
    Ik vind het echt een arrogant en vreemd kind, en ze kijkt me altijd vet pissig aan, omdat ik ooit iets had met een andere ex van haar. Verder ken ik haar niet echt ofzo.
    Maar vandaag zat ik met een vriendin aan tafel in de aula. Maar de tafel is voor 8 personen, en wij zaten er met zijn 2en aan. Dus die ex & een vriend van haar gingen aan de andere kant van de tafel zitten. Begint ze heel hard een verhaal te vertellen over hoe erg ze hem mist, en dat ze niet zonder hem kan enzo. En de vorige keer begon ze midden in de aula te janken omdat hij haar negeerde ofzo, whatever.
    En toen ging ik daar helemaal stuk van het lachen. Ze moest eens weten wat voor smsjes ik allemaal van hem in mijn mobiel heb staan, haha (krul)

    Ben ik nu gemeen? ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Irgendwann schreef:
    Neen, ik zal mij ook wel kapot lachen eigenlijk -ofwel ben ik ook gemeen- maar waarschijnlijk zal het meisje dan wel iets verkeerds gedaan hebben als de jongen haar negeert x').


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het helemaal niet grappig. K vind het sneu voor dat meisje.


    ars moriendi

    Conspiracy schreef:
    Hahah (': ik vind 't eigenlijk best wel grappig ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Haha, SAME HERE . (krul)
    Je bent niet gemeen, je bent geniaal.

    nee zij is gwn een tutje dat aandacht nodig heeft die ze niet kan krijgen *phahaah* :D


    jij bent niet gemeen eerder geniaal

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 20:37 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Pha, dat mens moet gewoon aanvaarden dat die jongen verder gaat. :'D

    Ik vind dat egt niet gemeen hoor
    Dat kind stelt zich gwn aan :Y)

    geweldig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kweenie, ikzelf kan het haast nooit hebben als mensen oprecht huilen, maar in geval van pure aanstellerij ben ik een genadeloze sadist :x


    No growth of the heart is ever a waste

    die gedachte is best leuk ja :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    beetje, maar zij is ook een dramaqueen. omg


    I don't bite, most of the time <3