• Dat vraag ik me af, qua uiterlijk is het bij mij wel duidelijk dat ik op mijn moeder lijk. Maar qua karakter ben ik precies mijn vader, we zijn beiden even koppig, en geven nooit op. Dat zorgt er nog wel eens voor dat we botsen. :Y)

    Nu jullie..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Innerlijk én uiterlijk op mijn moeder!(:


    everything, in time

    Ik lijk qua uiterlijk en innerlijk ontzettend op mijn moeder, maar bepaalde eigenschappen heb ik van mijn vader.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hmhm.
    Ik ben een echte mix van hun. Ik vind mezelf niet meer op mijn vader lijken dan op mijn moeder (of omgekeerd.)

    Nee echt, ik zou niet kunnen zeggen op wie ik het meeste lijk. :'D


    Let the Night embrace you

    Qua uiterlijk weet ik niet op wie ik lijk. Maar qua karakter lijk ik deels op mijn vader en deels op mijn moeder. Want ik hou van lezen (mijn moeder ook) maar ik ben ook heel lui (mijn vader dus). xd
    Maar ik lijk vooral veel op mijn opa. Want hij was creatief, hield van dieren en hij kon makkelijk dingen leren (voor school enzo).


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Uiterlijk op niemand.
    Innerlijk op mama. Maar mijn vasthoudendheid heb ik van mijn vader.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 12:33 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Inerlijk; Papa.
    Uiterlijk; Papa. Alleen mijn haarkleur heb ik van mijn moeder.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 23:07 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Meest op mijn vader, alleen de neus heb ik van mijn moeder. Vooral mijn karakter heb ik van mijn vader.

    uiterlijk me moeder
    innerlijk me vader


    I live in myn own Cinderella story .

    Qua uiterlijk mijn moeder en innerlijk ben ik denk ik een mengeling van beide (:


    Never run out of reasons to smile...

    Op m'n vader qua uiterlijk, maar qua innerlijk heb ik echt geen idee op wie ik lijk.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    uiterlijk op me moeder maar mijn hobby's bijde

    innerlijk en uiterlijk heel erg op mijn moeder

    ik zag laats een foto van mijn moeder van vroeger en ik dacht dt ik het was


    "Ignite, my love. Ignite."

    Allebei niet, volgens mij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik lijk denk ik het meest op mn moeder, zowel innerlijk als uiterlijk
    Alleen ik heb wel krullend haar (ik stijl het altijd want ik haat dat krulhaar), maar mn vader heeft ook krullen, en ik ben best zuinig op mn geld, en mn vader ook, dus ik lijk ook wel een beetje op mn vader (A)

    Uiterlijk meer op mijn moeder en innerlijk op allebei :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.