• Dat vraag ik me af, qua uiterlijk is het bij mij wel duidelijk dat ik op mijn moeder lijk. Maar qua karakter ben ik precies mijn vader, we zijn beiden even koppig, en geven nooit op. Dat zorgt er nog wel eens voor dat we botsen. :Y)

    Nu jullie..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik lijk heel veel qua uiterlijk op mijn moeder.
    Qua acties en karakter op mijn vader (':


    your eyes are like stars in the night.

    men moedeeeeer x_x en men karakter heb ik van geen van beiden denk ik


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Uiterlijk op mijn vader en innerlijk op mijn moeder.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    innerlijk lijk ik op mijn tante (de zus van mijn moeder) en uiterlijk op mijn andere tante (de zus van mijn vader) xd


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Qua uiterlijk op me moeder, iedereen zegt dat en soms wordt ik bij mijn moeders naam genoemd Ô.o
    Qua karakter ook op me moeder
    Maar ik heb (helaas) de trek dat ik niets vertel over problemen en alles opkrop van me vader (:


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Geen idee ;D
    Moeilijk te weten als je je echte ouders niet kent ;D

    Uiterlijk lijk ik meer op m'n vader en innerlijk lijk ik het meeste op mijn moeder, maar wanneer ik me ergens aan erger of kwaad word, ben ik typisch mijn vader, opvliegend en koppig.

    Innerlijk en uiterlijk vader. Ik lijk eigenlijk totaal niet op mijn moeder.
    Jup, mijn vader en ik zijn allebei even irritant.
    Ze zeggen ook wel eens dat ik net zo koppig ben als hem, maar ik ben niet koppig dus dat kan niet kloppen!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 22:51 ]


    rules don't stop me

    Innerlijk en uiterlijk; Papa.

    Innerlijk en uiterlijk allebei :)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 22:55 ]


    I don't bite, most of the time <3

    Op beide niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet ik eigenlijk niet. Innerlijk en uiterlijk ben ik meer m'n moeder volgens mij.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Uiterlijk op mijn moeder, en innerlijk op mijn vader. :3


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    uiterlijk het meest op me moeder, maar de oren van me vader.
    en innerlijk ook me vader


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    uiterlijk vader en innerlijk allebij x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)