• Voilaaaa

    (...)
    Damn :S
    Idd, hij zij me da ik nie vergeet da ik om 10 uur moet opstaan :S

    D'X


    death to the one at the end of the serenade.

    Tsss, en dan is hij weer gaan werken zeker, zoals de vorige keer -.-


    Tanya is de beste.

    Dus ga ik jullie nu wél verlaten aangezien ik nog ietwat slaap wil hebben voor het 10 uur is

    Blablabla...

    Tsss, en dan is hij weer gaan werken zeker, zoals de vorige keer -.-
    Nee tis maandag, dan is hij altijd thuis

    Dus ga ik jullie nu wél verlaten aangezien ik nog ietwat slaap wil hebben voor het 10 uur is
    okè ='( Byeeeee en geef een nachtzoentje aan Bill^^

    mensen ik moet gaan onweer komt weer op :( we moeten naar de buren x'] de bliksem gaat hier waarschijnlijk inslaan dat komt ervan met van die antenne's op je huis xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Dus ga ik jullie nu wél verlaten aangezien ik nog ietwat slaap wil hebben voor het 10 uur is

    Pfffff stomme. :Y)

    Maar ik zie je graag hoor :')


    Tanya is de beste.

    mensen ik moet gaan onweer komt weer op :( we moeten naar de buren x'] de bliksem gaat hier waarschijnlijk inslaan dat komt ervan met van die antenne's op je huis xD
    Bliksam slaat nooit 2 keer op dezelfde plaats in xD

    mensen ik moet gaan onweer komt weer op :( we moeten naar de buren x'] de bliksem gaat hier waarschijnlijk inslaan dat komt ervan met van die antenne's op je huis xD

    Okeee Piet <33
    Doeii doeii xx<33


    Tanya is de beste.

    (...) Nee tis maandag, dan is hij altijd thuis
    Doeiii <3333


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    mensen ik moet gaan onweer komt weer op :( we moeten naar de buren x'] de bliksem gaat hier waarschijnlijk inslaan dat komt ervan met van die antenne's op je huis xD
    okèèè byeee xX

    Ik zie jullie ook graag & het spijt me & ik geef Bill een nachtzoen!! (H)(K)(flower)(H) Tot morgee, ma ik zal eerst nog moete werke, Sniffel (huil)

    Nouh zit hier nog maar even op
    Goeie nacht en Heb je nu al graag(H)


    death to the one at the end of the serenade.