• Voilaaaa

    (...) Noooooo!! wil je niet naar Bill dan =O ahh lief dat je liever bij ons bent x'D
    Hihii, ja ik lief jullie zo hard!! xD

    Whooehooww Kannik nog 1 mopje vertellen xD
    Ookal intreseert het niemand

    Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens het grote eindexamen geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden. Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid. Op de eerste rij van het auditorium reageert Tom, de playboy onder de studenten: "En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende sexnacht?" Hilariteit alom. Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlachte de vrouwelijke professor eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem: "Dan mag je met je andere hand schrijven."
    WHAHAHA die is de beste x'D

    (...) Hihii, ja ik lief jullie zo hard!! xD
    Blijf je dan ? *puppyeyes*

    mensjes!! :O ik had net zo een erg probleem vamiddag een blikseminslag hier tot nu toe geen stroom dus nu pas weer PC ik was egt bang!! :( was zo eng :P dus heb veel gemist :s


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...) Hihii, ja ik lief jullie zo hard!! xD
    Nee; je kon gewoon niet tegen mijn chantage <3


    Tanya is de beste.

    Damn de reacties spuiten in het rond xD
    kijk ik ff weg zijn er al 2 rijen vol reacties xD
    egt grappig xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Jaa tot kwart voor 1

    Hopelijk kome ouders nie klage dan heb ik een probleem :S

    mensjes!! :O ik had net zo een erg probleem vamiddag een blikseminslag hier tot nu toe geen stroom dus nu pas weer PC ik was egt bang!! :( was zo eng :P dus heb veel gemist :s

    Haaaaaaaaay back <33 Piet <33


    Tanya is de beste.

    (...)Nee; je kon gewoon niet tegen mijn chantage <3
    Jaa dat én omdat ik jullie lief!!

    mensjes!! :O ik had net zo een erg probleem vamiddag een blikseminslag hier tot nu toe geen stroom dus nu pas weer PC ik was egt bang!! :( was zo eng :P dus heb veel gemist :s
    zo erg =O haaayyy trouwens^^

    Noouuh xD ik ga tot 3u opblijven :P
    ow dus vandaag moeten jullie om 3u PM een minuutje stilhouden voor de gepeste TH-fans

    amen(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Damn de reacties spuiten in het rond xD
    kijk ik ff weg zijn er al 2 rijen vol reacties xD
    egt grappig xD

    We zijn nu eenmaal snel :')


    Tanya is de beste.

    Jaa tot kwart voor 1
    JUUUUUUJJJJ!!! ik lief jou x'D

    mensjes!! :O ik had net zo een erg probleem vamiddag een blikseminslag hier tot nu toe geen stroom dus nu pas weer PC ik was egt bang!! :( was zo eng :P dus heb veel gemist :s
    HEEEEJ, welcome back!! & rot van die bliksem