• Voilaaaa

    HALLO ik blijf zei ik x'D

    Noouuh... Dan Jij en ik, Imperd =(

    Yaaayy againn :')


    Tanya is de beste.

    Jeej iemand blijft XD


    death to the one at the end of the serenade.

    HALLO ik blijf zei ik x'D
    Jeeeeeeej xD

    Jaaaa, FRED JIJ RULLEEED :'D <33


    Tanya is de beste.

    *wilt moppen* x'D

    Whooehooww Kannik nog 1 mopje vertellen xD
    Ookal intreseert het niemand

    Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens het grote eindexamen geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden. Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid. Op de eerste rij van het auditorium reageert Tom, de playboy onder de studenten: "En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende sexnacht?" Hilariteit alom. Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlachte de vrouwelijke professor eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem: "Dan mag je met je andere hand schrijven."


    death to the one at the end of the serenade.

    (...) Jeeeeeeej xD
    x'D HUP HUP naar Bill toe jij !! x'D nee grapje blijf!!

    Whooehooww Kannik nog 1 mopje vertellen xD
    Ookal intreseert het niemand

    Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens het grote eindexamen geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden. Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid. Op de eerste rij van het auditorium reageert Tom, de playboy onder de studenten: "En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende sexnacht?" Hilariteit alom. Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlachte de vrouwelijke professor eventjes naar de student, schudt lichtjes het hoofd en zegt hem: "Dan mag je met je andere hand schrijven."

    HAHAHHAHAHAHA <3


    Tanya is de beste.

    (...)x'D HUP HUP naar Bill toe jij !! x'D nee grapje blijf!!
    Okee dan ik ga wel (huil)

    Zeker blijven xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Inderdaad, iedereen blijft lekker hier :Y)


    Tanya is de beste.

    (...) Okee dan ik ga wel (huil)
    Noooooo!! wil je niet naar Bill dan =O ahh lief dat je liever bij ons bent x'D

    *begint mop te lezen*

    (...)
    HAHAHHAHAHAHA <3
    HAAAAAAHAAAAAAAAAA LOOLLSS