• Ok ik heb dus net die film gezien
    En nu ben ik bang ;$
    baaahh
    die kijk ik dus echt nooit nooit nooit meer xD
    iemand anders ook gezien? ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb de tweede in de bios gezien en de eerste heb ik ook gezien. maar ik vond ze niet eens zo héel eng eigenlijk :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb de eerste zowel in de amerikaanse als de japanse versie gezien. En persoonlijk vond ik er niet veel aan, de 'enge' mensen zijn veel te fake gemaakt en Toshio is gewoon schattig (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    hahahah ja toshio is idd schattig maar die kayako ? :|
    omfg
    trauma's aan dat mens


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik had hem gezien met een groepje vrienden. ik piste me bijna in mijn broek. en toen zag ik die reclame op tv dat hij erop kwam. o.o en toen dufde ik niet te slapen. :'[ en elke keer als ik eraan denk krijg ik de kriebels. En en nu kom ik erachter dat er een deel 2 is o.o


    Love is the movement <3

    whaha ik heb 1 2 en 3 gezien
    maar ze worden wel hoe langer hoe vager..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Van zulke filmen doe ik het in mijn broek x'D


    All this dampness is damp.

    ja, onlangs was ie op tv. EN de allereerste keer dat ik hem zag was twee jaar geleden , samen met men beste vriendin, in de kelder en ik durfde meer dan een half jaar niet in de kelder komen ;d


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik heb de derde gezien en die vond ik eng ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    ik háát enge films.
    maar deze keek ik in m'n eentje op de bank, alleen thuis.

    vond 'm niet eng..


    maar dat was een uitzondering, verder lig ik voor alle andere 'enge' films wakker xd

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
    Sorry dat moest echt even.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb de film een jaar terug denk ik gezien. Heb er bijna elke nacht nog nachtmerries van oftewel dat ik niet in slaap kan vallen omdat ik dat mens altijd voor me zie. Wat een kutfilm zeg. En ik heb ook Dark Water gezien, een voorloper van The Grudge want het lijkt er heel veel op. Ik heb 2 in de kast staan maar durf hem niet te zien. Wil iemand me vertellen wat er in de derde gebeurt?


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Ik heb de film een jaar terug denk ik gezien. Heb er bijna elke nacht nog nachtmerries van oftewel dat ik niet in slaap kan vallen omdat ik dat mens altijd voor me zie. Wat een kutfilm zeg. En ik heb ook Dark Water gezien, een voorloper van The Grudge want het lijkt er heel veel op. Ik heb 2 in de kast staan maar durf hem niet te zien. Wil iemand me vertellen wat er in de derde gebeurt?


    Dark Water heb ik ook gezien, de Koreaanse/Japanse/Chinese versie (wat het ook mag zijn). Dat is de engste film die ik tot nu toe heb gezien. 100 keer enger dan The Grudge. Ik had er drie weken niet van geslapen, en ik ben het gewoon om zulke films te zien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    (...)

    Dark Water heb ik ook gezien, de Koreaanse/Japanse/Chinese versie (wat het ook mag zijn). Dat is de engste film die ik tot nu toe heb gezien. 100 keer enger dan The Grudge. Ik had er drie weken niet van geslapen, en ik ben het gewoon om zulke films te zien.


    Nou ik vond the grudge enger... ik denk omdat dat wijf zo in mijn hoofd blijft spoken. Ik heb dark water alleen gezien. En ja dat meisje als ze dan zo zombie achtig doet en "mamie" ofzo zegt dan is ze focking eng ja. Maar dat beeld heb ik gelukkig niet meer in mijn hoofd. En kun je nagaan dat het naar een boek is. Japanners zijn geniaal in thrillers. Heeft iemand ook The ring gezien of ook wel Ringu?


    "Let them eat cake!"

    Ik vraag me echt af wat iedereen zo eng vind aan die films Oo Ik vind die echt geweldig grappig ^^

    Ik kijk nooooooooooit enge films meer. De enige dat ik zag was House of Wax en Hide and Seek en sindsdien kijk ik wijselijk niet meer.


    Tanya is de beste.