• Ok ik heb dus net die film gezien
    En nu ben ik bang ;$
    baaahh
    die kijk ik dus echt nooit nooit nooit meer xD
    iemand anders ook gezien? ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb net Disturbia gezien, niet eng maar zo spannend dat ik me nu rot voel! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mythical schreef:
    (...)

    Nou ik vond the grudge enger... ik denk omdat dat wijf zo in mijn hoofd blijft spoken. Ik heb dark water alleen gezien. En ja dat meisje als ze dan zo zombie achtig doet en "mamie" ofzo zegt dan is ze focking eng ja. Maar dat beeld heb ik gelukkig niet meer in mijn hoofd. En kun je nagaan dat het naar een boek is. Japanners zijn geniaal in thrillers. Heeft iemand ook The ring gezien of ook wel Ringu?


    Hmm, Dark Water blijft nog wel in mijn gedachten steken (': The Grudge daarentegen; daar kan ik mij geen enkel beeld meer deftig van herinneren.
    Ja, The Ring heb ik ook gezien. Maar wel de Engelse versie, de Japanse versie staat nog op mijn lijstje. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    > Verplaatst naar Film


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind The Grudge dus echt níet eng 8D Deel 3 heb ik vorige week nog gekeken ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Ik vind The Grudge dus echt níet eng 8D Deel 3 heb ik vorige week nog gekeken ;p


    Waar gaat deel drie over?


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    (...)

    Waar gaat deel drie over?
    Uhm. Dat gaat een beetje over deel 2. Dan gaat het over de mensen die in het huis wonen waar die mensen uit deel 2 ook woonden en komt de zus van die vrouwelijke Grudge in beeld :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had dacht ik ooit The Ring gekeken.
    Nou ik piste echt in me broek!
    Ik durfde toen niet meer in de buurt te komen van een tv O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    Ik had dacht ik ooit The Ring gekeken.
    Nou ik piste echt in me broek!
    Ik durfde toen niet meer in de buurt te komen van een tv O.O
    Waar gaat'ie over?


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...)Waar gaat'ie over?


    Gaat over een meisje dat vermoord is door haar moeder. Ze werd in een put gegooit. Later heeft ze daar een video tape van gemaakt met een moord bericht. Je ziet allemaal dingen die ongeluk brengen en dan gaat de telefoon. Een stem zegt dat je over 7 dagen dood gaat. Na 7 dagen gaat je tv aan en zie je diezelfde beelden. Daarna komt er een meisje langzaam op je af en komt uit de tv en vermoord je dan.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    (...)

    Gaat over een meisje dat vermoord is door haar moeder. Ze werd in een put gegooit. Later heeft ze daar een video tape van gemaakt met een moord bericht. Je ziet allemaal dingen die ongeluk brengen en dan gaat de telefoon. Een stem zegt dat je over 7 dagen dood gaat. Na 7 dagen gaat je tv aan en zie je diezelfde beelden. Daarna komt er een meisje langzaam op je af en komt uit de tv en vermoord je dan.
    Ieuw, die lijkt me eng ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha. ik heb hem ook gezien, haha <3.

    Ik vond het de eerste keer wel een beetje en film waar je van schrikt maar daarna vond ik hem echt niet eng fso : D Dat geluid dat die vrouw maakt als ze de trap af kruipt zegmaar dat geluid maak ik echt zovaaaaak C: echt gewoon dom..

    Cakje schreef:
    (...)

    Gaat over een meisje dat vermoord is door haar moeder. Ze werd in een put gegooit. Later heeft ze daar een video tape van gemaakt met een moord bericht. Je ziet allemaal dingen die ongeluk brengen en dan gaat de telefoon. Een stem zegt dat je over 7 dagen dood gaat. Na 7 dagen gaat je tv aan en zie je diezelfde beelden. Daarna komt er een meisje langzaam op je af en komt uit de tv en vermoord je dan.



    The ring is niet eng. haha <3.

    Ik vond paranormal activity enger toen ik die film voor het eerst zag. haha

    Ja. En ik ben nog steeds bang erdoor verdomme, stomme k^t film. :'D


    You move me ......... Kurt

    Cakje schreef:
    (...)

    Gaat over een meisje dat vermoord is door haar moeder. Ze werd in een put gegooit. Later heeft ze daar een video tape van gemaakt met een moord bericht. Je ziet allemaal dingen die ongeluk brengen en dan gaat de telefoon. Een stem zegt dat je over 7 dagen dood gaat. Na 7 dagen gaat je tv aan en zie je diezelfde beelden. Daarna komt er een meisje langzaam op je af en komt uit de tv en vermoord je dan.

    Net als bij Scary Movie! (krul)


    I recycle my thoughts.

    Doodeng!
    Serieus, die wil ik nooit meer zien. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?