• Steeds meer hoor je gescheld in songs. Zoals bijvoorbeeld Fuck you van lily allen, of horseshoes and handgrenades van green day waarbij de eerste zin "i'm not fucking around" is. ik persoonlijk vind het niet erg, ofzo, maar mijn ouders zeuren er telkens over als ze zo'n song horen.

    Ravel schreef:
    (...)
    Stupid Motherfucker! Dat liedje is leuk :9~


    hahah jaa :'D Ik heb een shirt van ze waar 'Stupid Motherfucker' op de achterkant staat, en die droeg ik voor gym, maar toen had de gymleraar er wat van gezegd en mocht ik hem niet meer aan ;~;

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 23:33 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind het ook niet erg.. Ik bedoel, censuur in muziek.. dat zou nog eens wat worden zeg..


    Mew <3

    Toen ik van de zomer in Italie was was m'n moeder de hele tijd Fuck You aan het zingen(Zelfs op de bergen vlak bij een kappel.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mij boeit dat geen fuck. Ook niet als er kanker in voor komt ofzo : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    mijn ouders vinden dat niet erg. die zingen soms net zo hard mee x')


    She said: I gotta find out for myself

    Er is ook een liedje dat heet
    Shut Your Fucking Face MotherFucker

    Ik vind dat gewoon grappig ;3 Of zoals in Minority van Green Day 'A free for all, fuck 'em all' 8D

    CuteWolf schreef:
    Er is ook een liedje dat heet
    Shut Your Fucking Face MotherFucker

    Is dat niet van South Park?
    Maar dan is het shut your fucking face unclefucker

    Nostalgia schreef:
    lol, daarom luister(de) ik Mindless Self Indulgence ook niet als m'n ouders er waren :')
    maar liedjes waar gewoon 'fuck' in voor komt, daar maak ik me niet echt druk om :)

    Maar Mindless Self Indulgence is gewoon grappig (':

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Is dat niet van South Park?
    Maar dan is het shut your fucking face unclefucker

    Dat is ook een liedje maar niet die ik bedoel maar unclefucker heb ik op mijn mobiel en ik zing hem altijd als ik naast mijn oom zit

    Mijn ouders boeien het niet; Ik ben opgevoed met Black Sabbath, Alice Cooper, ACDC, en meer.
    Waar ook veel gescheld in voor komt.
    Ik luister ook naar de Doors: Vroeger mocht je geen high zeggen, als in high van de drugs, en toch deed Jim Morrison dat.
    -Sigh- Back in the oldies C:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    M'n moeder tijdens liedje Fuck you - Lily Allen:
    Fuck you?! Waar slaat dat op? Ff 10x Fuck you very much zeggen en ze verdient gelijk zoveel geld en gelijk op de radio… Is nergens voor nodig?

    ---

    Zelf vind ik het normaal, nja het ligt wel aan de songtekst.


    When you can live forever, what do you live for?

    boeit me op zich niet, alleen wel als het hele liedje vol met het woord kanker zit..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Beamsville schreef:
    Ik vind dat echt geweldig. Maar zoals Dealer zegt, schelden met een ziekte gaat voor mij te ver.


    it's so empty living behind these castle walls