• klik


    I need you like a heart needs a beat

    O.o

    o.O
    1 dag, oké... Maar dit is best wel lang o_o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Haha die zijn allemaal ziek door de kou, hebben allemaal blaasontsteking en vaak lichamelijk te zwak en dan vallen ze flauw... Leuk dan wacht je een week voor een concert en dan val je flauw :')

    Anywayz ik vind het een beetje dom en overdreven... 1 nacht okey maar een week... :')


    dream, dare, fly!

    Suffer schreef:
    Er zit zelfs een volwassen vrouw tussen.
    Je bent niet goed als je daar gaat liggen. Serieus.


    Idd. En een hele week. Dat is gwn te overdreven vind ik.
    x


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    omg, die oma :9~


    -

    Ik hoop dat ze flauw vallen, ik zou er niet van verschieten, hahah! Wat een stomme sukkels, nu gaan die er moe uitzien, vermoeid, wallen, vettig haar stinken. Denken ze nu echt dat de jongens dat aantrekkelijk gaan vinden? :')
    Ieuwl! Wat een obsessed stelletje koters! x']
    Ik ga pas op de dag zelf! x] Het is trouwens super ongezond om zoiets te doen!
    Naja, hun keuze! Hahah!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik versta geen frans ><'. Ik hoorde alleen het woordje Brussel en dacht he daar ben ik woensdag nog geweest, maar verder verstond ik er geen kudt van x']

    Compass schreef:
    Ik hoop dat ze flauw vallen, ik zou er niet van verschieten, hahah! Wat een stomme sukkels, nu gaan die er moe uitzien, vermoeid, wallen, vettig haar stinken. Denken ze nu echt dat de jongens dat aantrekkelijk gaan vinden? :')
    Ieuwl! Wat een obsessed stelletje koters! x']
    Ik ga pas op de dag zelf! x] Het is trouwens super ongezond om zoiets te doen!
    Naja, hun keuze! Hahah!


    Mee eens, ik ga ook gewoon morgen pas... Geen zin om daar dagen te liggen in die kou en dat kut weer ><

    wtf o.o


    We can only learn to love by loving.

    ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Omg, dat zou ik dus echt nooit doen ö


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    OMFG,, mensen zijn fan...:8


    Pop ate my heart.

    ik wilde ook kamperen, maar mocht niet van ma. :(

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 21:04 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    O gosh o.o
    Dat je een dag op voorhand gaat, ja. Maar een week?! O.O


    Never run out of reasons to smile...

    Voiceless schreef:
    Dat die niet doodvriezen! o.o