• Ja de laatste tijd zie ik steeds meer vrienden van me roken. Het kan liggen aan de mensen waar ik nu mee om ga, want ik ga nu met hele andere mensen om enzo, maar ook omdat steeds meer jongeren gaan roken.
    Dus rook jij?
    Ik heb het ooit geprobeerd. Maar dat weten mijn ouders want het was een peuk van hun haha 8D. Gewoon om te laten proeven dat het vies is jwz. En als ik ooit ga roken moet ik mijn rijbewijs en shit zelf betalen ;x.


    when words fail, music speaks.

    Ik rook niet en ik ben daar fier op!


    Get outta my head!

    IEUW nee, ik rook niet D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik rook niet, ik mag dat niet, omdat ik een longziekte heb.x]
    Als ik dat doe, ben ik zo dood.ö


    everything, in time

    Nee. Niet echt :/


    I'd rather go naked than wear fur.

    Roken? Nooit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb gerookt,was kei erg (sigaretten én joint's)

    Máár ik ben gestopt voor mezelf maar ook voor mijn vriendin en met haar hulp is zij nu echt mijn alle beste vriendin!

    Maar ik deed het omdat een andere vriendin mij opstookte en omdat ik 'stoer' wou doen heb ik het gedaan en daarna deden 2 andere goede vriendinnen van me het ook en nu zegt iedereen dat hun ons hebben aangestoken maja ik doe het gelukkig niet meer x]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bah, als ik die geur ruikt ga ik over mijn nek. Liever niet.


    All this dampness is damp.

    roken is vieeeeeees! echt ik kan veel , heel veel van mensen verdragen maar ik ben onverbiddelijk voor rokers

    + mijn ouders zouden me vermoorden als ik het deed :'D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 19:40 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Beamsville schreef:
    Roken? Nooit.


    I need you like a heart needs a beat

    Nope.


    Alis volat propriis.

    Ik heb het nog niet gedaan, maar ik mag het wel. Ik vind het wel raar dat sommige sigaretten voor mij goed ruiken :S ik ben niet van plan om te beginnen (:


    Jij stond vanachter toen ze het verstand uitdeelden ?

    dat hebben mijn ouders ook gedaan. ik vind dat wel een slimme aanpak. dan gaan we het iig niet stiekem doen hehehe. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb het een keer gedaan, zo is een trekje en damn 'k heb mijn rot gehoest. Nooit meer, dankje (:

    Ik rook wel…


    When you can live forever, what do you live for?

    I'll NEVER smoke.


    Life is hard and then we die