• Ik had vanochtend alweer een clip van haar gezien, gelukkig had ik m'n ontbijt al op O
    Ze moet zich gewoon eens kleden naar haar leeftijd, en wat normaler 'dansen' -.-


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Haha daar hadden mijn broer en ik het er laatst ook nog over;P Dat lied give it to me kwam langs en ik bleef even kijken omdat er toch niets anders was zegt mijn broer;Ik kijk nog liever naar een slak-.-Ik; is er een verschil dan?Hij;Dat wijf moet zich echt normaal gaan kleden-.- ik; Groot gelijk! Hij; Dhah like always:P Haha mijn broer is arogant=D maar wel grappig


    Pictures fade away, but memories are forever

    als ik haar op tv zie begin ik gelijk te kokhalsen
    ze zouden voordat er een clip van haar komt moeten waarschuwen! *ziet het al voor zich* Let op!als je nu zit te eten, er komt strax 'n clip van Madonna ! pak ffe een kotsemmer of zap weg nu het nog kan!


    nix meer aan toe tevoegen !!

    Jaah echt wel :S Ze is al bijna 60 dat wijf moet zich gwn normaal kleden ze is geen 18 fzo :P En dat dansen van haar OMG o.O :|

    YEAH ik had het er net nog over, komop ze is 50!

    Ze heeft wel een mooi lichaam misschien maar ik vond dat toen ze in de 40 was al niet kunnen!

    [/mening]


    bla bla bla

    inderdaad, en haar muziek trekt tegenwoordig ook weer op niets. Men moeder heeft Madonna's nieuwste album `Hard Candy´ gekocht, en nu speelt die cd vaak in de auto, maar echt waar, al haar songs zijn barst slecht geworden, en ze lijken dan nog eens mega hard op elkaar. Ik werd gek na een uurtje in de auto..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Idd, als ik zo oud ben iwl ik medus egt zo niet gaan gedragen:o
    Das gegwoon degoutant:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    da oud wijf moet stoppen met zingen die is al veel te lang bezig !!

    ik vind het echt vies! en helaas heb ik een moeder die zich kleed a la madonna ik schaam me rot ga altijd heel wat meter achter haar lopen!

    Haha... Nou, me moeder kleed zicht niet als Madonna, en ik schaam me ook al. -__-
    Maar, ze moet idd d'r Wat anders gaan kleden. En hoe ze het dan nog eens voor mekaar krijgt om met al die Jonge kerels samen te Werken!


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Helemaal mee eens ^^
    Ik had hierover al eens een conversatie (xD) met mn zusje maar daar valt niet mee te praten xD


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    Madonna - The Power Of Good Bye
    Is redelijk normal en mooi liedje

    Ik vind dat Madonna mag doen wat ze wilt, ze is misschien wel 50 maar zij kan zulke pakjes tenminste nog dragen, en eerlijk is eerlijk, ze ziet er nog steeds goed uit, de meeste vrouwen van 50 zouden jaloers zijn op haar, en zouden maar al te graag nog in die pakjes willen passen

    Mijn mening

    Ik vind dat ze zich mag kleden hoe ze zelf wilt. Ik bedoel maar, als ik het niet wil zien, dan kijk ik er gewoon niet naar. Misschien voelt ze zich gewoon fijn in die kleding ofzo, weet ik het. Ik bemoei me er niet mee hoor, kleding is iets waar iedereen een andere mening over heeft.


    History is not hatred.

    Zo'n hekel aan dat mens.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    ik vind dat haar dochter helemaal gelijk heeft...
    ik zou me ook schamen...
    ze moet zich gwoon normaal kleden...


    Gone...