• Ik had vanochtend alweer een clip van haar gezien, gelukkig had ik m'n ontbijt al op O
    Ze moet zich gewoon eens kleden naar haar leeftijd, en wat normaler 'dansen' -.-


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik vind dat haar dochter helemaal gelijk heeft...
    ik zou me ook schamen...
    ze moet zich gwoon normaal kleden...
    Haar dochter is gewoon jaloers, omdat haar moeder populairder is dan zij, maja iedereen z'n eigen mening hé, ik heb haar ook niet graag, maar toch, alle respect voor madonna

    Ze moet het zelf weten.
    Maar ik zou echt niet naast mijn moeder lopen als ze er zo zou bij lopen.:S

    Hmm.. ik vind dat je je mag kleden, en mag bewegen hoe je wilt. Als je er niet tegen kan, dan is dat niet haar probleem... De meeste sterren willen er nou eenmaal jonger uitzien, en doen er alles aan om 20 te lijken.. dus ja..

    Kots


    I recycle my thoughts.

    ik vint da ook
    egt jong soms denk ik van is die nu nog normaal
    ocharme die haar kinderen

    Amen. _O_ Dat mens is hoogbejaard!


    AAP

    Amen. _O_ Dat mens is hoogbejaard!

    Is ze mss wel maar ik bewonder haar omwille van haar doorzettingvermogen.. Ze trekt zich niets aan van de kritiek die ze krijgt en doet gewoon wat ze wil. Daar heb ik wel respect voor. E ik vind ook dat ze er beter uit ziet dan de gemiddelde vrouw van 50..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    *agrees*


    Mew <3

    ze is 50 alleen wil er veel jonger uit zien.
    enne haar stem klinkt soms ook oud (echt geen fan van, ze moet zich eens naar haar leeftijd gedragen)

    Nou... momenteel ziet ze er toch echt niet uit! Ze is vel over been, en haar wangen zijn ingevallen... Hello, dat is gewoon niet gezond meer hoe ze bezig is..; Oké, ze wil er jonger uitzien... Maar, zelf mijn ma zegt dat ze d'r wel iets anders mag kleden...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Groot gelijk!
    Dan mens is al een halve eeuw oud
    Maar ach, dat ze doet wat ze wilt


    What's wrong whit loving someone?

    Ja Ze Zier Er Echt Heel Erg Uit !
    Haar Kleding Moet Nodig Veranderen !
    En Hoe Ze Danst Vind Ik Ook Overdreven !
    Het Is Een Lijk Dat Rondloopt , Zo Erg Ziet Ze Er Zeker Uit !

    x3


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ja das precies een bejaarde slet ofzo -.-'
    Kuss


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    OMG, you're so right _O_! Ik roep ook al tijden dat zij zich normaler moet gaan kleden =P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    srry hoor maar ze heeft wel ene mooi lichaam en moet ej perse 20 te zijn omdat te laten zien?:O

    kijk zonnige dingen gaan wat ver maar nog als zei het wilt mijn beste n als je het niks vind kijk er dan niet naar!!