• Hey allemaal (:

    Ben ik dit jaar in contact gekomen met een leuke jongen die even oud is als mij. We chatten veel met elkaar en op school praten we ook af en toe.Nu blijkt dat hij 500 meter van mij af woont! Fijn natuurlijk, behalve als je zo'n ouders als mij hebt...
    Hij vraagt me dikwijls om eens af te komen. Als ik dan aan mijn ouders vraag of ik even naar hem toe mag, dan zeggen ze 'Nee'.
    Waarom? Wel, het is een jongen -.-
    Ik haat mijn ouders op zo'n momenten! Komen ze uit de oertijd of zo? Hoe ouderwets kan je zijn? Kan ik al niet meer bevriend zijn met een jongen?
    Dus nu verbieden ze mij om naar hem toe te gaan.


    Wie heeft ook ouders die flippen als je zegt dat je naar een jongen gaat?

    Of heeft er iemand een idee/tip waardoor ik wél naar hem toe zou mogen? Want ik vind hem echt wel leuk en zou hem graag willen blijven zien (:


    xje


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    (...)
    Mijn papa zou flippen als die hoort dat ik gezoend heb. (': Het is eigenlijk vooral van mijn papa dat ik niet naar die jongen mag gaan.
    Mijn mama daarentegen zit mij de hele tijd uit te horen of ik al een vriendje heb enzo. En ze zegt vaak; 'Toen ik jouw leeftijd had, had ik al veel liefjes verslonden, hoor!' Maar ik vind het niet bepaald leuk om met mijn mama daarover te praten. (':
    Hahah, inderdaad dat is zo beschamend ;s Maar als mijn broertje dan weer begint over jongens waar ik mee praat op msn zegt mijn vader weer; 'NEEHOOR. Pas als je dertig bent' Droog..

    Maar kan je dan niet aan je moeder apart vragen of je eens naar die jongen mag? En gebruik als argument dat ze zelf vroeger ook veel vriendjes had. Misschien praat ze je vader wel een beetje om.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 21:57 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn vader is ook zo. Mijn bf is een jongen. En hij mag niet naar mij of ik naar hem. Alleen omdat hij een jongen is.. En zeggen dat ik naar een vriendin ben, doe ik niet. Ik vind van mezelf dat ik al genoeg gelogen heb, over dat soort dingen, ook al weten zij dat niet.. Maar wanneer ze me betrappen zal het dan zijn van; waarom lieg je daarover? Wat spook jij allemaal niet uit met die jongen? Gotverdomme, je bent nog maar 14!, etc. Mja.. Tips heb ik er niet voor, anders zou ik die nu al gebruikt hebben..


    You'll never dream alone. <3

    BOUM schreef:
    (...)Hahah, inderdaad dat is zo beschamend ;s Maar als mijn broertje dan weer begint over jongens waar ik mee praat op msn zegt mijn vader weer; 'NEEHOOR. Pas als je dertig bent' Droog..

    Maar kan je dan niet aan je moeder apart vragen of je eens naar die jongen mag? En gebruik als argument dat ze zelf vroeger ook veel vriendjes had. Misschien praat ze je vader wel een beetje om.


    Mijn papa is zelf in een gezin opgegroeid waardat dat 'taboe' is, en ik vrees dat hij dat volledig heeft overgenomen. Wat mijn mama ook zegt of doet, ze kan mijn papa maar niet overhalen. Het is nu niet dat die jongen mijn vriendje is, en toch mag ik hem niet zien. Aleeja, natuurlijk mag ik hem wel zien, maar naar zijn thuis gaan vind mijn papa erover. Nuja, ik zal er maar mee moeten leren leven... En ik ga wel eens proberen stiekem naar hem toe te gaan :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Minority schreef:
    Mijn vader is ook zo. Mijn bf is een jongen. En hij mag niet naar mij of ik naar hem. Alleen omdat hij een jongen is.. En zeggen dat ik naar een vriendin ben, doe ik niet. Ik vind van mezelf dat ik al genoeg gelogen heb, over dat soort dingen, ook al weten zij dat niet.. Maar wanneer ze me betrappen zal het dan zijn van; waarom lieg je daarover? Wat spook jij allemaal niet uit met die jongen? Gotverdomme, je bent nog maar 14!, etc. Mja.. Tips heb ik er niet voor, anders zou ik die nu al gebruikt hebben..


    Oef, ben ik niet de enige met een 'strenge' vader ^-^


    If we had not a soul, music would have created it.

    is idd rottig, maar ook wel begrijpelijk ze willen je beschermen snappu


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    ik heb dat ook,
    maar ik laat die jonge(die ik leuk vind)me dan gwn ophalen, kunnen ze hem effe zien en voorstellen en dan snel wegg,


    I live in myn own Cinderella story .

    Oke, das pretty ernstig ja.
    Als je iemand alles verbied zal dat vaak een averechts effect hebben. Ik vind dat dingen gewoon bespreekbaar moeten zijn. Ik mag jongens wel opzoeken, maar niet bij ze slapen. Dan kun je me afvoeren in een kist.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan ook aan hem vragen of hij je komt ophalen, en dat jullie dan naar buiten gaan ofzo, en daarna naar zen huis.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je kunt natuurlijk zeggen dat hij je gaat helpen met een vak waar je erg slecht in bent voor sgool :')


    I'll decide when to die,until then let me life my way