• Hooooi,
    Ik had gisteren een slaapfeestje en we gingen allerlei 'griezel' verhalen vertellen of spannende dingen ofzo. Maar een iemand die zei zoiets engs, en het is ook nog echt gebeurd..
    Het ging over een meisje die ging oppassen bij twee kleine kindjes. toen ze die in bed had gedaan ging ze beneden tv kijken. Maar er was een beeld van een clown dat haar de hele tijd aanstaarde. Ze vond het irritant dus belde ze naar de ouders van die kinderen om te vragen of ze het mocht verplaatsen. Die zeiden toen dat ze meteen weg moest met de twee kinderen. Dat heeft ze gedaan en even later kwam ze terug in het huis samen met de politie en was het beeld van de clown weg. Het bleek dat het een dief was die als clown verkleed was O.o

    Best slim eigelijk.. Want dat meisje kan niet weten dat die mensen een clown beeld hebben. Als dat mij zou gebeuren, zou ik nooit meer durven oppassen.


    Me so good.

    Haha, als ze een ook maar iets met een clown hebben, was ik daar sowieso niet binnen gegaan!:'D


    everything, in time

    Omg ik kreeg kippenvel toen ik het las. scary. :')


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Damn, ik kreeg al de kriebels toen ik et las XD [clownen zijn fcking eng en ik moest aan horror dingen denken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iewhl, bleef die vent dus de heletijd stil staan?
    Dat is echt gewoon eng.


    <3

    Ik bedenk me net, dat die vent de hele tijd zó stil kan blijven staan dat ze echt dacht dat het een beeld was. o__O

    moet je je voorstellen wat er zou zijn gebeurd als ze hem had willen verplaatsen. Ik zou me echt dood schrikken oO


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Uhm.
    Waarom is dit precies het verhaallijn in een van mn oude verhalen? lols.
    Echt, precies hetzelfde, haha.
    Maar creepy! (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Scary


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wow, dat zou je maar gebeuren.
    Dat is best wel, eng.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Was het geen psychisch gestoorde man? Want dit verhaal heeft mijn neef ook verteld over een vriendin van hem, die dus oppaste :X


    Happy Birthday my Potter!

    scary nu ben ik echt bang i meen

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 19:07 ]


    I love you Irem

    Whoaw. Dat is best wel scary..

    Hahaha. Ik vat em al :'D
    Nja, ik geloof het eigenlijk niet. Maar kom

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 18:42 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omfg, ik zou echt helemaal gek worden. Weet je hoe eng? O_O


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carcass schreef:
    Uhm.
    Waarom is dit precies het verhaallijn in een van mn oude verhalen? lols.
    Echt, precies hetzelfde, haha.
    Maar creepy! (:

    geen idee, ik weet in ieder geval dat dat meisje niet op Q zit xd


    Me so good.

    Dat verhaal ken ik in een andere versie. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.