• Altijd ik. Altijd mijn konijnen. Eerst hadden wij een aantal konijnen die zijn doodgegaan omdat ze heel veel vochten. Toen moest ik mijn konijntje in laten slapen omdat een kuthond wat met hem gedaan had waar ik niks aan kon doen, toen kreeg ik er 2 nieuwe weer. Super blij natuurlijk. Het zijn echt schatjes. Toen was eentje ontsnapt, door een gat te graven. Die heeft mijn broer weer gevonden. Maar in de tussentijd had mijn vader al weer een nieuwe weer gekocht, die moest toen dus later ook weg, en ik was er al heel erg gehecht aan. Nu heeft mijn vader alles mooi voor elkaar gemaakt zodat ze niet kunnen ontsnappen, zitten ze elkaar dag in, dag uit, te neuken. Fijn, eentje word haast doodgeneukt door de ander. De enige optie is castereren, maar daar willen mijn ouders geen geld aan uit geven, als ik ook eentje weg zou kunnen doen. Na alles wat er al gebeurd is met mijn konijnen, al die zooi, moeten ze niet van mij verwachten dat ik nu éen van de 2 weg ga doen hoor. Om een van de 2 te laten castereren kost het rond de €60,-. Dan ga ik het wel zelf betalen, dus moet ik nu hard op zoek naar een baantje, of op de een of andere manier aan €120,- komen, maar dat lukt toch niet. Dus daar baal ik ontzettend van!

    Edit:
    Misschien wil mijn oma wel eentje. Ze wou der altijd al een, maar mijn opa wou niet xd Misschien nu wel..

    Edit 2:
    Waarschijnlijk kan ik voor een de casteratie betalen, dan betalen mijn ouders de andere. Nu nog aan €60,- zien te komen :')

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 20:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 feb 2010 - 18:23 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Niet je konijn laten castreren o.o Dat is vet slecht voor die beestjes, meestal gaan ze eraan dood, zoals het konijn van een vriendin van mij.
    Anders moet je twee aparte hokjes bouwen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zo krijg je nog meer konijntjes :) Wel jammer dat ze dan weg moeten :(

    Dat is inderdaad fuck ja.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Op dit moment zit er eentje binnen, en de ander nog steeds gewoon buiten. Ik kan mijn dierenarts om meer advies vragen, maar als er iets is wat is echt níét ga doen, is het eentje weg doen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Waarom is de titel veranderd?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb je titel en bericht aangepast i.v.m. schelden.


    I clicked my heels and wished for you.

    Juist, dat zijn ook echt woorden die ik nooit gebruik, maargoed xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Twee rammen mogen apsoluut niet bij elkaar, als je dat ff wist?
    En als je nou gaas tussen de ene kant doet zodat ze elkaar wel kunnen zien maar niet meer elkaar kunnen aanraken.
    (Ik doe cursus over Konijnen, dus als je vragen hebt mag je ze stellen :]).
    Ik heb er zelf ook 3, en ben er zelf mee opgegroeit.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Angelus schreef:
    Twee rammen mogen apsoluut niet bij elkaar, als je dat ff wist?
    En als je nou gaas tussen de ene kant doet zodat ze elkaar wel kunnen zien maar niet meer elkaar kunnen aanraken.
    (Ik doe cursus over Konijnen, dus als je vragen hebt mag je ze stellen :]).
    Ik heb er zelf ook 3, en ben er zelf mee opgegroeit.

    Oh, ik wist wel dat je er problemen mee kon krijgen, maar dat je ze dan altijd kan gaan castereren. Dat gaas gaat niet lukken, want ze hebben ook een binnen hok, en dan krijgen we daar ook weer problemen mee, want daar zit ook weer maar 1 ingang in. Misschien kan ik naar een ander hok gaan kijken.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Oh, ik wist wel dat je er problemen mee kon krijgen, maar dat je ze dan altijd kan gaan castereren. Dat gaas gaat niet lukken, want ze hebben ook een binnen hok, en dan krijgen we daar ook weer problemen mee, want daar zit ook weer maar 1 ingang in. Misschien kan ik naar een ander hok gaan kijken.


    Dat is nog wel een idee, misschien een goed kope op marktplaats?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Btw
    2 Rammetjes kunnen elkaar dood maken, ivm vechten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Angelus schreef:
    Btw
    2 Rammetjes kunnen elkaar dood maken, ivm vechten.

    Klopt, dat is er ook gebeurd met onze aller eerste konijnen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Neem een katje.


    Where there is a sea there are pirates...

    Temerarious schreef:
    (...)
    Klopt, dat is er ook gebeurd met onze aller eerste konijnen.


    Zielig ):


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MacGregor schreef:
    Neem een katje.

    Hebben we al : )


    I'd rather go naked than wear fur.