• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 22:07 ]

    Ik vind 't afschuwelijk -sorry-:X Maargoed, als jij er blij van wordt, dan moet je 't vooral doen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je bedoelt een hanekam? Persoonlijk vind ik dat erg zonde (maargoed, ik ben ook gehecht aan lang haar) maar heb zelf wel paars haar gehad. Deels.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als jij dat mooi vind, moet je je niet tegenhouden door de angst voor anderen hun reactie. Ik vind het trouwens leuk als mensen zoiets gedurfd doen ^-^

    Gewoon doen! + je moet er dan wel een foto van tonen als het gebeurd is ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yep, kijk maar in mijn fotoboek, genoeg gekleurd haar. ^^ Op het moment is het blauw, maar daar heb ik nog geen foto's van. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    thegirl schreef:
    Als jij dat mooi vind, moet je je niet tegenhouden door de angst voor anderen hun reactie. Ik vind het trouwens leuk als mensen zoiets gedurfd doen ^-^

    Gewoon doen! + je moet er dan wel een foto van tonen als het gebeurd is ;D

    ik zet eigenlijk nooit foto's van mezelf op Q.;;
    + ik weet nog niet zeker of ik het wel ga doen

    Currahee schreef:
    Ik vind 't afschuwelijk -sorry-:X Maargoed, als jij er blij van wordt, dan moet je 't vooral doen!


    Only losers can act the way you do

    Hanekam met allerlei kleuren?
    Nee die heb ik niet, maar als je echt wil en het staat je, gewoon doen ;}
    & je kan altijd zeggen van; misschien vinden jullie het wel heel leuk ;D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Currahee schreef:
    Ik vind 't afschuwelijk -sorry-:X Maargoed, als jij er blij van wordt, dan moet je 't vooral doen!

    Ik heb een hanekam gehad toen ik 14 was :')

    Geloof me het is slecht voor je haar en achteraf lach je je dood erom hoe belachelijk je erbij hebt gelopen (tenminste dat doe ik x'D)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 19:06 ]


    dream, dare, fly!

    Een hanenkam is nogal raar,Als je je haar moet wassen is dat zeker nogal lastig


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als het je haar erg beschadigd, zou ik het niet doen. Je gaat er dan later zó'n spijt van krijgen.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nostalgia schreef:
    Als het je haar erg beschadigd, zou ik het niet doen. Je gaat er dan later zó'n spijt van krijgen.

    Ik denk dat je er sowieso spijt van gaat krijgen, maar dat is dan weer mijn mening ;x

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 19:35 ]

    Aangezien ik hier lees dat het je haar beschadigt, denk ik dat ik dan m'n haar zwart met een blauwe/paarse lok in ga doen en het dan met haarlak wat omhoog ga spuiten.
    ==> minder gevaarlijk, minder extreem en even uniek.

    MrsArmstrong schreef:
    Aangezien ik hier lees dat het je haar beschadigt, denk ik dat ik dan m'n haar zwart met een blauwe/paarse lok in ga doen en het dan met haarlak wat omhoog ga spuiten.
    ==> minder gevaarlijk, minder extreem en even uniek.

    Ik vind het niet echt uniek, ik kan zo al ongeveer 2/3 mensen opnoemen die dat ook hebben ;x
    Als je 't echt wil zou ik zeggen; ga er voor.


    your eyes are like stars in the night.

    Currahee schreef:
    Ik vind 't afschuwelijk -sorry-:X Maargoed, als jij er blij van wordt, dan moet je 't vooral doen!